לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

לא תמיד חשוך עמוק בפנים

לחייך,להזיל דמעה להבין משמעות נסתרת או פשוט לקרוא על זוית ראיה אחרת


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

לסמן מטרה


לסמן מטרה, לכוון וללחוץ על ההדק. לקום, לגשת, להגיד שלום או כל משפט מקרי אחר. העיקר לזכור מה המטרה ויותר מזה לזכור שכבר פגעת.

 

יופיה מכביד על נשימתי

חיוכה ממיס אותי

שכחתי מי אני

 

למצוא מטרה מתאימה יכול להיות לא קל אבל בהחלט אפשרי. להשאר ממוקד על המטרה זה דווקא קל[לפחות עד לרגע שהיא ממוקדת חזרה] זאת הלחיצה, הסחיטה של ההדק. הלקום ולהגיד ....

 

אני לא נושם

כולי מים

החוט נקרע [חוט המחשבה]

 

  

 

נכתב על ידי , 18/3/2008 21:25   בקטגוריות שיר אהבה, שונות  
38 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



מפחד לאהוב


אני מפחד

לאהוב אותך.

אני מפחד לאהוב

גם אותה.

 

אח ואחות,

אמא ואבא.

משפחה לא בוחרים,

גם לא אהבה.

 

אני מפחד

אותך לאהוב.

אבל יותר מפחד

לכאוב.

 

אהבה ושנאה.

חיים ומיתה.

לעשות עוד טעות.

זאת שלי הבחירה.

 

אני מפחד

לאהוב אותך

מפחד לאהוב כל כך

מפחד לאהוב גם אותי.

 

 

 

 

נכתב על ידי , 16/8/2007 19:11   בקטגוריות שיר אהבה, פשוט לשיר  
111 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



פרח שלי


 

את כל כך יפה, פרח שלי

 

עלים מעטרים את ראשך היפה

סכינים את גופך העדין

תסתכל

אך אל תיגע

 

את מריחה כל כך טוב, פרח שלי

 

אבקוקיות סובבות את ליבך

מחזיקות חזק לבל יעופו עם הרוח

תריח

אך אל תשאף

 

את כל כך מתוקה, פרח שלי

 

נוזל מתקתק, צוף מלכותי

למי שרק שיעיז לחדור פנימה

תטעם

אך אל תבלע

 

את נשמעת כל כך מפתה, פרח שלי

 

 עלים ורוח, גבעול וחול

מנגינה של הרמוניה מושלמת

תשמע

אך אל תקשיב

 

את כל כך מורגשת, פרח שלי

 

רוצה לקטוף אותך פרח שלי

לקחת אותך אלי

תקטוף

והנבילה תגיע

 

נכתב על ידי , 1/2/2006 15:44   בקטגוריות שיר אהבה  
129 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




דפים:  
כינוי: 

בן: 44

תמונה




36,635
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לdangelo אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על dangelo ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)