לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

חברים הם מלאכים שמעמידים אותנו על הרגליים כאשר הכנפיים שלנו שוכחות כיצד לעוף.



Avatarכינוי: 

בת: 30





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2008    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 




הוסף מסר

10/2008

הזמן האחרון.


 

קודם כל שלום לכולם, לאחדים שקוראים כאן.

הבלוג עבר כתובת ונחמד לראות פתאום רק 10 אנשים בסטטיסטיקות.

החלטתי להתעלם מהדברים שגרמו לי להתעצבן, להתאכזב ולהיפגע.

עד כמה שאני אשמע סתומה, אני ממשיכה הלאה, מנסה להשאיר הכל מאחור, להירגע.

אני לא עושה יותר מידי החופש, ובכלל, בשום מובן.

אבל כייף לי הרוגע הזה, השיכחה הזו מבית הספר, מהלחץ...

הייתי צריכה את זה, באמת.

 

 

לאחרונה מציפה אותי הרגשה טובה, לא יודעת להסביר,

אני מרגישה שמשהו קטן השתנה.

מחמיאים לי הרבה, הקשר שלי עם אנשים שאני מדברת איתם, רק באמצעות המסנג'ר,

ממש התהדק, פשוט כייף לי.

אני מרגישה הרבה יותר "שלמה", אמיתית, רצויה.

 

הייתי בשבוע האחרון פעמיים בנמל ת"א.

התאהבתי במקום.

כבר הצהרתי ששם אני אתחתן.

המקום הזה כ"כ שקט, מרגיע, נינוח, יש בו כאילו אוויר אחר, צלול יותר, תהור יותר.

המקום הזה גורם לכל המחשבות שלי להיעלם, משכיח הכל.

פשוט מדהים שם. אני יכולה להסתובב שם שעות.

 

 

יש לי ממש עוד מעט, ישר כשחוזרים לבית הספר תקופה נוראית.

כל המבחנים האלה מטישים אותי רק מלראות אותם בלוח מבחנים.

פשוט נורא כמה שבית הספר והמורים בכלל לא מודעים לזה שיש לנו חיים גם אחרי 2..

שלא בא לנו בדיוק לשבת כל היום להכין עבודות, שיעורים, סיכומים, להתכונן למבחנים.

 

 

אירעים מרכזיים שקרו:

* יום כיפור, צמתי, כרגיל.

* סיימתי את הספר המשעמם שקראתי שנתיים ביום כיפור.

* התחלתי ספר חדש [כן, אני] אבל רק בגלל שאני כ"כ אוהבת איך שהיא כותבת.

* התחברתי לאחרונה ממש עם בערך 6 ילדים שלא ממש היו קשורים אליי. וזה הכי כייף שיש

* יומולדת לאמא

* יומולדת לסבתוש

* סבתא אחרת, מאילת, באה אלינו.

* היה מפגשה של כ ל המשפחה המורחבת בקיבוץ, האמת שממש נהנתי.

 

מה שהולך לקרות:

* מבחנים, מבחנים, מבחנים.

* טיול פתי"ק ופגישה עם כל מי שאני מתכננת.

* ימולדת

* שמחת תורה ומקווה שגם בית כנסת.

 

 

שיהיה לכולם שבוע טוב והמשך חודש טוב.

שרק תגיע החופשה הבאה מהר

 

הערות: לא לשכוח ! ב7.12 , יש לי יומולדת. 15.

נכון להיום, לעכשיו, עוד 48 ימים.

השוכח - נשכח.

 

יש עיצוב חדש, אחר, שונה, קליל. מקווה שאהבתם.

אשמח לשמוע תגובות.

 

בקרוב, ממש בקרוב, אני אעלה פוסט גדול עם מלא עובדות עליי ושאלונים.

יהיה שווה!

 

נכון לעכשיו גלעד מוחזק בעזה כבר 848 ימים.

וגלעד עדיין חי!

נכתב על ידי , 20/10/2008 00:29  
11 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



יום כיפור.


יום כיפור מתקרב ומגיע כמו בכל שנה, רק שהשנה מציפה אותי הרגשה שמבחינתי היא הרבה יותר טעונה.

נכון שאני צמה כבר 5 שנים, אבל השנה אני אצום לא כי כולם עושים את זה, לא כי עשיתי את זה גם שנים קודמות ולא כי אני רוצה "להתנקות".

אלא כי אני רוצה להתנצל.

להתנצל בפניכם חבריי, מכריי, אבל בעיקר בפני אדם אחד, יחיד, שאני לא בדיוק מכירה אבל מרגישה כ"כ חלק ממנו.

הוא הפך להיות חלק מאוד משעותי בחיים שלי, במיוחד בשנה האחרונה, האדם הזה הוא גלעד.

 

מלקום בבוקר ולחשוב עליו,

מלהתפלל לפני שאני הולכת לישון שרק יהיה בריא ושיחזור כבר,

מלנשק מזוזות,

מלכתוב מכתבים לראשי ממשלה,

מלבכות,

מלהתגעגע [גם כשלא נפגשנו ואנחנו לא מכירים],

מלהרגיש כ"כ אשמה במה שהוא עובר.

 

גלעד, סלח לי על כך שאתה נאלץ לעבור ימים ולילות בבור החשוך והנורא הזה.

 

בחגים אצליניו במשפחה, מרימים כוסית עבורך, מתפללים שבחג הבא כבר תהיה פה חזרה, מקווים שאתה שורד את כל הנוראות.

מחכים לראות אותך.

לי אישית, קשה במיוחד. אני נשברת מלחשוב עלייך, מלראות תמונה שלך, מלשמוע את הורייך הזועקים, הדואגים לשלומך, המתים כבר לראות את חיוכך.

 

גלעד, סלח לי שנקלעת בין אנשים סוציומטים שפושעים, גונבים וממשיכים בחייהם, גם כשאתה שם.

סלח לי שאני ממשיכה בסדר יומי, יוצאת, צוחקת, מחייכת ולפעמים אף שוכחת לרגע שאתה שם, כ"כ הרבה זמן, לבד.

סלח לי שאין ביכולתי לעשות דבר למען שיחרורך.

 

לפני יומיים קניתי חולצה, ואתה על גבה, לצד תמונתך מופיע הכיתוב "גלעד עדיין חי".

גלעד, נשבעתי לבוא לבקר כשתחזור.

אני כבר כ"כ מחכה לזה.

רק תהיה חזק וסלח לי על כל אלה. תהיה בריא ותחזיק מעמד, אנחנו, האזרחים, לא נשקוט עד שתחזור.

נכתב על ידי , 6/10/2008 19:33  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





18,704
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאורן. [: אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אורן. [: ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)