לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Dead Times Stories


אתם מוזמנים לקרוא, להגיב, להביע דעה, לעשות מנוי ובעיקר לפחד ולנהות. [:

יום הולדת שמחכינוי: 

בת: 16





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:





הוסף מסר

8/2009

פוסט 1 P:


אוקיי אז זה לא בדיוק הפוסט הראשון מי שזוכר ומי שלא,

הפוסט הראשון נמחק כי הסיפור הזה דבילי לטעמי ומפגר,

ודי לרמה של ילדים בכיתה ד' , הו כן שחכתי לציין

הוא גם לא מפחיד בשיט D:

אז החלטתי שאני אכתוב סיפור חדש, עדיין אין לי שום רעיון

אבל עכשיו חופש וגם ככה אין מה לעשות ומשעמם אז למה לא לכתוב קצת ?

אז כן אני אתחיל לכתוב כשיהיה לי רעיון נחמד בראש

והפרקים לא יהיו ארוכים כמו בכל הבלוגי סיפורים האחרים שהפרקים הם באורך 3 עמודים וחצי,

וזה סתם מייגע אני אישית כשאני קוראת ספר , אני קוראת ורק מחכה שהפרק יגמר,

אז כמה שיותר קצר יותר טוב :)

וזה גם משאיר אותכם עם טעם של עוד |גבות|.

תראה בפוסט הבא כן ?

תאחלו לי בהצלחה ?

הרשמו כמנויים ותקבלו לנקוק בתיבה (:

 

נכתב על ידי , 5/8/2009 23:18  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





113
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , יצירתיות , מדע בדיוני ופנטזיה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לDeadTimes Stories אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על DeadTimes Stories ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)