לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

קטל בדרכים


זו אני: הכלבה המסוכנת ביותר,, ההרסנית ביותר והחמודה ביותר בעולם כולו. הצלחתי להשתמש במחשב של בעליי והנה אני כאן חולקת איתכם את סדר יומי ההזוי.

Avatarכינוי: 

בת: 17





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2012

הרצל מתאושש!


תודה לכל האנשים שעזרו ותמכו - במיוחד לאנשי עין הוד המופלאים. הרצל החמוד נכנס היום לניתוח בעשר בבוקר. אמא שלי אומרת שהוא הגיע למרפאה נינוח ורגוע. הוטרינר רפי הודיע לנו ברבע לשלוש שהניתוח היה מסובך, אבל עבר בהצלחה. הרצל עכשיו מתאושש במרפאה ובערב יגיע הביתה: לחוות שיח בניר עציון. אין לי מספיק מילים להודות לכל מי שעזר. הרצל הוא כלב כל כך חמוד וטוב לב - בזכותכם, הוא יזכה להרבה שנים בריאות של ריצה אחר עיזים.

 

נכתב על ידי , 12/2/2012 15:38  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



להציל את הרצל


לכל הקוראים היקרים שלי שלום.

היום אני פונה אליכם בבקשה מיוחדת. פרייה, הילדה שלי עובדת בפינת החי בניר עציון. פעם בשבוע היא יוצאת עם העיזים למרעה. אליה ואל המדריכים מצטרפים גם מספר כלבי רועים מדהימים וחמודים שעוזרים לאסוף את העיזים וכמובן לוקחים חלק בפעילות השוטפת בפינת החי. הכלבים האלו מטופלים יפה, זוכים להמון אהבה והם כולם ללא יוצא מהכלל יפים, חכמים וטובי לב. המדהים מכולם הוא הרצל. הרצל היה שייך לרפת אבל לבקשת ילדי פינת החי הועבר לפינת החי בעודו גור, כי הוא פשוט היה חמוד מידי. הוא גדל להיות כלב ענק, בעל מזג נוח, חכם וחרוץ. לפני יומיים הרצל נפצע בזמן העבודה. הוא שבר כתף ורגלו נקרעה לגזרים. הוא סובל מכאבים עזים וכנראה ימשיך לסבול כל ימי חייו מכאבים אלא אם כן יעבור ניתוח בדחיפות. הניתוח עולה כמה אלפי שקלים. פינת החי בניר עציון היא פינה לימודית, הם עוזרים להמון בעלי חיים שצריכים שיקום ואין להם תקציב לממן את הניתוח. לכן, אנחנו מנסים לאסוף תרומות. אם אתם רוצים לעזור, אנא צרו קשר עם יאיר, מנהל פינת החי בטלפון 0506923727.

 

הרצל נח אחרי יום עבודה.

 

 


עריכה: תודה לכל מי שהמליץ ותודה על כל התגובות המעודדות והמחזקות. היום אנחנו מוכרים עוגיות בשביל לאסוף כסף לניתוח במרכז הכפר של עין הוד באחת עשרה. אם בא לכם לטייל אתם מוזמנים. הרבה אנשים עוזרים ותורמים, אבל אנחנו די רחוקים מסכום היעד. כמובן שפרסמנו גם בפייסבוק. אנחנו נדהמים לגלות כמה אנשים באמת אוהבים כלבים. אז תודה...

 


 

מכרנו את כל העוגיות מחר הניתוח, תחזיקו להרצל אצבעות...



 

נכתב על ידי , 9/2/2012 08:26  
12 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





8,439
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , מסעות , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לקטל אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על קטל ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)