לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

החיים ביער



Avatarכינוי: 

בן: 26





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2008    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

12/2008

לינקים לינקים ועוד לינקים


מבצע לינקוק! מי שרוצה להתלנקק אצלי בבלוג, שיגיב כאן וילנקק אותי אצלו בבלוג. אז הוא גם ילונקק!

 

אז מהר מהר, לפני שיגמר!

נכתב על ידי , 10/12/2008 14:58  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



מה שמו של ספר זה?


אם לא הבנתם, זה שם של ספר. השם המלא של הספר הוא "מה שמו של ספר זה? - תעלומת דרקולה וחידות הגיון אחרות"

הספר אינו ספר פנטזיה אלה ספר עם חידות לוגיות וגם עם כמה חידות משעשעות ומצחיקות.

שם הסופר הוא ריימונד סמוליאן, מתמטיקאי ולוגיקן ידוע ברחבי העולם.

ספר מצחיק ונחמד, שמביא חומר מחשבה טוב.

 

אביא לכם כמה חידות:

  1. מה קורה אם כדור תותח בלתי ניתן לעצירה נתקל בעמוד בלתי ניתן להזזה? (שאלה שאין לה באמת תשובה, תחשבו ותגיבו עם תשובה)
  2. אם מטוס מתרסק בגבול ארצות הברית וקנדה, באיזו מדינה ייקברו הניצולים?

תגיבו ואולי אביא עוד כמה.

 

נכתב על ידי , 9/12/2008 16:43  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



מחשבות והגיגים ועוד כמה דברים


אולי לא אמרתי זאת בפירוש אבל אני התייאשתי מלקרוא את שוליית הרוצח מזמן. ומחזור כישור הזמן מפתיע אותי כל פעם מחדש. פשוט ספר אדיר!


טוב, כפי שאתם ואני רואים הקטע של סקירות+המלצות על ספרים לא הולך לי ב-כ-ל-ל, וחשבתי לשנות את נושא הבלוג. עלו בדעתי כמה אפשרויות:

1) להמשיך אותו דבר.

2) בלוג על החיים שלי.

3) שילוב של כולם

לעזוב את הבלוג אם אין מה לכתוב

 

 

תגיבו עם דעתכם בבקשה. תגובה לא קשורה, תמחק, ובעלי הבלוג PLAY, תפסיקו להספים בבלוג שלי כי לכתוב אצלי סתם הודעות של "היי" לא יועיל לכם בפירסום, מפני שההודעות ימחקו ואנשים שמבקרים פה יחשבו עליכם מחשבות שליליות.

 

ב-ביי, The High One

נכתב על ידי , 5/12/2008 18:06  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



טוב, עוד בלוגים נחמדים


אז קבלו במחיאות כפיים את הבלוג החדש של רון וגיא. זוכרים את האלה מהבלוג השרוט של הילד והחיים המשעממים שלו? הם עברו לבלוג חדש ושם הם מביאים קריקטורות פרי עיפרונם, סרטונים מובחרים מרחבי הרשת ועוד מעט יתחילו לצלם כמה בעצמם. אחלו להם בהצלחה!

והנה הקישור:

http://israblog.co.il/blogread.asp?blog=602638

 

ובמחיאות כפיים סוערות לא פחות, אביא לכם קישור לבלוג של חברה שלי ועוד כמה חברות שלה. בלוג יצירה. לא שאני מוצא בזה משהו מעניין, אבל הן בנות. לך תבין אותן.  

קבלו קישור:

http://israblog.co.il/blogread.asp?blog=527041

נכתב על ידי , 4/12/2008 15:44  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





720
הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , מגיל 14 עד 18 , מדע בדיוני ופנטזיה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להגבוה מכל אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על הגבוה מכל ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)