לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

All we need is fuck (8



Avatarכינוי:  AlexSex.

בן: 32

MSN: 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2008    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

10/2008

שאלום:) איך עבר החופש,...בעצם מיסתבר שלא רבתי איתהXD


שאאאאאלוווווווווםםםםםםםםםםםםםם:):)

כה כה אני מרוצה מעצמי על סתכלו עלי ככה=.="

 

ולמה אני מרוצה מעצמי?:)

כי בעצם לא רבתי איתהD:::

היא אמרה לי שאני טיפש ושאני מפעיל יותר מידי ת'מוח וזה לא בריא..XD

שאלתי אותה אם אנחנו ניהיה ברוגז לנצח היא אמרה הברוגז לא התחיל ביכלל ..

ואני כולי היתי מאושר :))))))))))))))))))

להלהלהלהלהלהל^^

טוב חבלT_T

חשבתי להירשם לבצפר..

אבל ויתרתי כי יענו בעמצא השנה ולעזוב ת'עבודה זה תיסבוכים..XD

אז ויתרתי-.-"

נו טוב אני ל יחפור איך עבר אליכם החופש ?D:

אני רוצה לשמוע מיכולםXDD..^^

עלי עבר מוזר ..

יום בבית יום בעבודה יום בחוץ יום בשירותיםXD

קיצר היה נורמלי כזה..

אני כרגע יושב פה אם סלסלת סלט ענקית שאני טוחן ולא עוזב..

אגב החלטתי להתחיל בקרירת סלטיםXD

נו טובD:

אנ יהולך בישביל לא לחפור לכם..=]

דברו איתי=]

קטי?

אני

אוהב

אותך!

סיאהההה..^^



נכתב על ידי AlexSex. , 24/10/2008 21:52  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אני לא מאמיןT_T,חברים,אנחנו רק רבים:(


שאלום: )

 

אז מה ככה איך עבר אליכם הבוקר?^^

עלי הוא עבר מוזר אני מרגיש שאני איכשהו שקט מידי אם עצמי

לא רועש ולא כלום..

חברה שלי אפילו שמה לב לזה אולי זה ביגלל שינוי בעונות..?O_O

טוב הכל יכול להיותת-.-"

ואם הפוסט הזה חופר או משעמם אתם מוזמנים לצאת..!!




גם כה החברים שהיו הכי קרובים עלי מרכלים עלי עד כמה שאני שקט ומוזר ואפילו הביאו לחברה שלי תגובה עלי

שאני שקט מידי ומי צריך אחד כזה כמובן שחברה שלי לא שמה בשיט אל שום מילה כזאת כי היא אוהבת אותי

אבל אחרי הכל זה גרם לנו לכ"כ הרבה בעיות היא אמרה שמשהו קורה איתי ואולי שנילך יחד לפיסכולוג וצעקתי עליה..

"מי את חושבת שאני בידיוק איזה פסיכי זרוק ברחוב שלא אכפת לו מיכלום?"

והיא ענתה לי בקריא נורא חזקה..

"שחסר לה גם שאני יהיה כזה-.-"

והלכה..

לדעתי אני טעייתי אבל אחרי הכל למה פסיכולוג?O_O

אולי היא בעצם ניסתה רק לעזור ואני כמו דפוק ביכלל לא הקשבתי לעצה של מישהי שמאד חשובה לי..-.-"

אז אחרי המיקרא הזה אני קצת בבעיה איתה רבים אבל בקטנה

אני אני עדיין מפחד לאבד אותה:(

טוב חפרתי יותר מידי-.-"

 




 

בקיצור אני אוהב אותה:



טוב יאלההה

סיאהההההה^^



נכתב על ידי AlexSex. , 18/10/2008 13:23  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

478
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לAlexSex. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על AlexSex. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)