לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

חיים שכאלה [=



כינוי: 

גיל: 33





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2008    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2008

[=


טוב אז שלום לכל הקוראים הדימיוניים שלי...

 

לא עדכנתי תקופה כי עברתי כמה דברים אז אני וחבר שלי לשעבר שכ''כ הרבה אנרגיות הוצאתי עליו נפרד ממני האמתי שבהתחלה לקחתי את העניין נורא קשה כי וואלה נתתי מעצמי המון

ובסוף זה כרגע לא מתאים לא טוב לו והוא כבר לא אוהב האמתי שבתוך תוכי הערכתי את הכנות שלו ואת זה שהוא אמר לי שהוא לא יודע אם הוא יוכל להעריך אותי ולתת לי מה שאני נותת אז ביום של הפרידה בכיתי המון

טוב כזאת אני קצת דרמטית והחלטתי שלא מתאים לי להישאר בסביבה שלו כי זה עושה לי רע למרות שהוא ביקש שנהיה ידידים...יום למחרת הלכתי עם חברים מהצופים לפלמחים וכל הלילה ישבתי מול המדורה ודיברתי עם אנשים וצחקתי אבל בעיקר חשבתי עליו ידעתי שזה לא מגיע לו שאני ארגיש ככה יש אהבות שהאנשים שאהבתי זה הגיע להם גם אם זה לא הסתדר אבל לו לו זה בכלל לא הגיע וזה לא שכל הזמן היה לי רע איתו אבל

כל השבוע הייתי עסוקה באיך לעשות לו טוב שהוא חוזר מהצבא וכל מה שהוא רצה דיי עשיתי וניסיתי לרצות אותו אבל אני לא מצטערת על הקשר היה טוב אבל בעיקר טוב שהיה אחרי כמה ימים הכל כבר נהיה יותר טוב

הבנתי שעכשיו הגיע הזמן לרצות את עצמי ולאהוב את עצמי אז באמת אני לא מחפשת קשר לפני הצבא אין לי סבלנות וכוח לתת למישהו להיכנס לי ללב אז אני בעיקר נהנת מסטוצים עם מישהו מהעבר וזה נחמד נורא..[=

ואחרי כמה זמן הבנתי שלפעמיים חושבים שאנחנו מרגישים יותר ממה שאנחנו באמת כי כמה שהקשר הזה היה קצר זה עבר מהר היו ימים שנזכרתי בו בערב ואז אמרתי לעצמי וואי לא חשבתי עליו כל היום לפעמיים הוא קצת חסר לי כי אני לא מכירה הרבה אנשים גבוהיים ומצחיקים כמוהו אבל בעיקר טוב לי כי אני יוצאת, עובדת, מתאמנת קצת, חזרתי להדריך בצופים את שכבת י''א וזה כיף כיף כיף, וחזרתי לקשר עם מישהו מהעבר שעזר לי לשנות כמה דברים ויודעת שהכל באמת לטובה...בכל אופן אני והאקס צריכים להיפגש בערך עוד שבוע שבועיים אני צריכה לקחת כמה דברים וגם נראה מה קורה איתו ואיך הוא מרגיש בתפקיד החדש וזהו אני מאחלת לו רק בהצלחה

אבל בעיקר לי[= ומעבר לזה החיים ממש משתפרים לי [=

נכתב על ידי , 3/10/2008 19:49  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





115
הבלוג משוייך לקטגוריות: 18 עד 21
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ליצור אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על יצור ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)