לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

מיליון כוכבים בשמיים



Avatarכינוי: 

בת: 29





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2010    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
4/2010

יש פה מישהו?


החלטתי לשים לכם את הפרק הראשון עוד פעם כי אולי רק ככה תיקראו, אחרי זה תקראו את שאר הפרקים..
אם אני אראה שאין תגובות ואנשים לא קוראים אני אסגור את הבלוג כי חבל לי לכתוב סיפור לעצמי.


" הנה אחת,שתים,שלוש.. הנה את רואה 4,5,6... "
"לירן ,את לא תספרי לי עכשיו מיליון כוכבים בשמיים,אף אחד לא יכול לספור מיליון כוכבים בשמיים זה בלתי אפשרי"
"בטח שאפשר, את תראי שאני יכולה , אני עוד אוכיח לך!"
לירן וגלי המשיכו להתווכח בניהן על מיליון כוכבים בשמיים כשהן שוכבות על סדין בדשא שבחצר הבית של לירן.

טוטו הגיע והתחיל ללקק אותן  והן התחילו להשתעשע איתו ושחכו מהמיליון כוכבים הללו, הן היו מרוכזות רק בו וביום כייף שלהן.


"לא דונצ'י, אמרתי לך כבר שהוא הזמין אותי רק כי הוא אח של גלי ואנחנו מכירים , זה בכלל לא קשור לזה "

 באותו הזמן בחדר של מיקה , אחותה הגדולה של לירן, ניסתה מיקה להסביר לדן את כל מה שקרה,
הוא לא כעס עליה כי הוא ידע שהיא לא תעשה כלום וזה לא היה במכוון הוא ידע שהיא אוהבת אותו ושהיא תעשה בישבילו הכול,
הוא כל כך אהב אותה, הוא היה מוכן ללכת בישבילה עד סוף העולם.

"את יודעת שאני אוהב אותך?"
הוא התסכל עליה במבט של ילד בן שש שרוצה סוכריה, הוא התקרב אליה והתיישב לידה על המיטה, ליטף את שערה , 
וגל של חמימות הציף אותם. הם שכבו על המיטה הוא החזיק אותה בזרעותיו היא נשענה על חזהו והם נרדמו מחובקים.


"תגידי מי בא למסיבה של אח שלך?" ,לירן המשיכה להסתכל על השמיים השחורים וללטף את טוטו
"לא יודעת, המון אנשים.. חברים שלו מהתיכון וכאלה"
"שמעתי ממיקה שהוא הזמין גם אותה,את חושבת שהוא אוהב אותה?"
"לא.. מה פתאום! הם באותה שיכבה והם מכירים, למה שהוא לא יזמין אותה!"

"כי הם לא ידידים, והם לא מדברים..נו את מכירה את אח שלך"
"נכון אני מכירה אותו,והוא הזמין אותה רק כי הם מכירים. וזהו" גלי הדגישה את המילה האחרונה

"טוב, טוב מה את עצבנית.. יואוו "

 לפתע שתיקה סררה ביניהן,הן המשיכו להסתכל על השמיים ולנסות לספור מיליון כוכבים.


 קרני השמש החודרנית הציצו מבעד לחלון בחדרה של מיקה.
הם עדיין שכבו שם מחובקים כאילו ככה יהיה לנצח, ואף אחד לא יפריד ביניהם,חוץ מהמוות.

"טווווו...דוווו" צלצול האיסיקיו נשמע מהמחשב של מיקה.
דן התעורר, הוא דאג לא להעיר את מיקה ובדק מי מפריע להם בשעה כזאת.
הוא הדליק את מסך המחשב ועל הצג הופיעה הודעה:

מורנושש 3> אומר/ת (08:15):

מיקה.......את לא מבינה מה קרה!!!!!!!

התעוררתי כי שמעתי פיצוץ ליד הבית!!!
הבית שלהם נשרף הכל אש , היה שם אמבולנס ומכבי אש ועמולה ענקייתת

אני יצאתי החוצה וראיתי את תומר אח של גלי בתוך האמבולונס,
כולו שרוף, הוא שכב שם בלי הכרה

את חייבת לבוא לפה ע-כ-ש-י-ו אני הולכת לבית החולים ,
ואני לא רוצה להיות שם לבד בבקשה תבואי!!

 

דן קרא את ההודעה, מופתע לגמרי.
הוא לא יידע מה לעשות אם להעיר את מיקה או לא,
הוא בכלל לא הבין מה הקשר שלה לתומר הזה ולמה מורן רוצה שדווקא היא תבוא איתה.
הוא היה עצוב בישביל תומר, אבל גם מבולבל בגלל מיקה.
הוא חזר למיטה , שכב ליד מיקה, הוא חשב מה לעשות ובלי לשים לב הוא נרדם.

נכתב על ידי , 3/4/2010 18:04  
25 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של מסובכת (סיפור 2) ב-2/5/2010 13:58
 



מיליון כוכבים בשמיים - פרק 3


טוב אז אחרי הפסקה של שנתיים חזרתי לעדכן בבלוג, אני יודעת שזה יהיה קשה לכם לעקוב, אבל אני מבקשת מכם לקרוא את שתי הפרקים הראשונים של הסיפור כי אחרת לא תבינו כלום, בקשה תקראו כי השקעתי בהם המון!

__________________________________________________

בפרק הקודם של מיליון כובים בשמיים (פרק 2)

"דן היה מייואש, עד שהגיע למחלקה של תומר שעות הביקור כבר התסיימו.
הוא בדק בתיקיות הרופאים היכן נמצא החולה - 'תומר פינקשטיין'
ובזריזות ובלי שאף אחד שם לב הגיע לחדרו.
הוא פתח את הדלת באיטיות וראה שם את מיקה ותומר מחובקים ומאוחדים מתמיד.
גל קור ו'בוז' הציף אותו הוא הסתובב וטרק את הדלת בחוזקה."

-

 

פרק 3
אחרי שמיקה הלכה, לירן הרימה את הסדין מהדשא וקראה לגלי לבוא לחדר.


"מה אני אלבש?" שאלה לירן בייאוש.
" מה אכפת לך, אנחנו בסך הכול הולכות ללונה פארק. אני במקומך הייתי שמה פיג'מה של בובספוג והולכת , העיקר - לונה פארק!!!!"
לירן לא התייחסה, והמשיכה לחפש בגדים בארון, כשחצי מהם כבר היו על הריצפה.כל פרט היה חשוב לה,
היא חייבת להיות מסודרת ומאורגנת גם כשזה מגיע לעגיל ולאקססורי הכי קטן.
גלי הבינה שזה לא ילך, והתיישבה בשולחן.
לא עברה דקה וכבר צלצל הפלאפון, גלי ענתה 

' גלי... בואי..מיד הביתה!!'

זו הייתה אמא שלה שדיברה בקול צרודד שהייתה בו נימה מפחידה.

' מהה הביתה.. אמא, שחכת אני ולירן הולכות היום ללונה פארק!'

אמרה גלי בבהלה ' אין לונה פארק, את באה מיד הביתה..!'
' אבל אממ...' גלי אמרה, והבינה שהשיחה כבר נותקה, היא התבאסה.
היא הסתכלה על לירן שעדיין לא מצאה את הלבוש הנכון, ולא ידעה איך להגיד לה ומה לעשות.
מרוב הלחץ, היא פשוט קמה ואמרה :" אני חייבת ללכת , נלך פעם אחרת, מצטערת , זה לא יקרה שוב "
ורצה משם. לירן לא הבינה שגלי כבר לא שם, היא לא הבינה מה קרה, היא התקשרה אליה כמה פעמים אבל אף אחד לא ענה.

 - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

"דן מה אתה עושה פה?" שאלה מורן
"באתי לראות את מיקה.. אבל אני מצטער שעשיתי את זה."

"אה מיקה פה? היא קראה את ההודעה שלי? למה אתה מצטער?"
" לכי תראי בעצמך.. או בעצם עדיף שלא תיראי" דן התיישב על הספסל שבחדר ההמתנה.
מורן לא הבינה על מה הוא מדבר, היא התיישבה לידו, דקה של שקט.

"בחיים לא ראיתי אותך ככה" מורן עצרה את השקט המוזר הזה שהיה ביניהם.
"ככה איך" הוא הסתכל עליה, הם היו ממש קרובים.
מורן התרחקה .
"ככה איך שאתה"
"איך אני?"

" עצוב כזה,דרוס - כאילו ריסקו אותך עכשיו בבלנדר"
"חח.. מצחיקה את." הוא הסתכל על הפלאפון

" וואיי כבר 12:00 עוד מעט יש לי אימון,רוצה לבוא?"
" לא איזה.. באתי לראות את תומר, שמעת מה קרה לו נכון? "
"אממ כן . הבןן ז.., אממ כן כן שמעתי"
" חח טוב.. אני הולכת להביא משהו לשתות"
מורן קמה, ולקחה את התיק שלה, היא לא שמה לב אבל מכתב נפל ממנו .
דן כמעט בא לקרוא לה , אבל היא כבר הייתה רחוקה מידי, הוא הרים את המעטפה וראה "תומר".
הוא לא בן אדם מציצני, שנכנס לחיים של אחרים, אבל הפעם, הפעם הסקרנות הרגה אותו
הוא היה חייב לדעת מה ה'בן זונה' הזה עשה , הוא רצה לדעת מה מורן רוצה ממנו, ומה הוא קשור לחיים בכלל.

הוא קרע את המעטפה בזהירות כדי שיהיה אפשר להכניס את המכתב פנימה,
הוא פתח את המכתב והתחיל לקרוא:

 'תומר,

כבר הרבה זמן אני מנסה לדבר איתך,
לא דיבור רגיל כמו שאנחנו מדברים יום יום.
דיבור אמיתי, דיבור כמו שאני מדברת לאחותי התינוקת - שאני יכולה להגיד לה הכול וזה לא משנה אפילו אם היא לא מבינה.
דיבור כזה שאין בינינו, ואין בין הרבה אנשים
.
אני רוצה להגיד לך כל כך הרבה, כל כך הרבה שאני לא יכולה להגיד בפנים- לא יכולה להגיד בכלל , אפילו לכתוב קשה לי.
ועכשיו, אחרי מה שקרה לי, קשה לי כפליים, כשאני נושאת את רגשות האשמה עליי, הידידה הכי טובה שלך - אני חושבת.
הייתי צריכה להיות איתך ברגעים האלה, לתמוך בך, אבל.. אני לא נוהגת לעשות את זה הרבה, כי כל פעם שאנחנו ביחד אתה מדבר עליה.
היא החברה הכי טובה שלי, וזה קשה לי, אתה לא יודע מה אני מרגישה עלייך ולמרות הכול אני מנסה לעזור לך.
אפילו ניסיתי להפריד ביניהם כדי שלך יהיה טוב, כי לי כבר לא אכפת לי מעצמי.
ואחרי מה שקרה ביניכם, אני יודעת שהתנשקתם, היא לא רצתה ואתה התעקשת.
אבל אני יודעת שבאיזה שהוא מקום היא מרגישה אלייך משהו, אולי רגשות של ידיד קרוב או אפילו חבר אני לא יודעת.
עצם העובדה שהייתה נשיקה, נשיקה סוערת כזאת- היא סיפרה לי, אומרת משהו!
ולמרות שאני יודעת שאחרי זה היא אמרה לך מה זה היה? ורצה משם, אני יודעת שיש שם משהו.
אני יודעת שהיא אוהבת את דן הכי בעולם ודן אותה, הם באמת זוג מדהים
אבל האהבה שלי אלייך גדולה יותר מכל דבר, ולמרות שקשה לי אחרי הנשיקה הזאת אני יודעת שאתה מאושר.
ועכשיו, עכשיו כבר לא אכפת לי שתנשק אותה כמה שתרצה, עכשיו שאתה ישן שינה עמוקה, אבל אתה תתעורר אני יודעת!


בכל מקרה, תדע שאני אוהבת אותך, אהבתי, ואני אוהבת.

                                                                         מורני.

 

המכתב נשאר זרוק על כיסא ההמתנה, מורן חזרה לשם וראתה אותו מקומט וקרוע, דן כבר לא היה שם.
היא לקחה את המכתב, החזיקה אותו מקומט בשתי ידיה , ובכתה.

 - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -


גלי נכנסה לחדרה, היא ראתה פתק על השטיח.
'גלי אני בבית חולים, משהו דחוף.
אבא יבוא לקחת אותך עוד מעט, הכנתי לך ארוחת צהריים תחממי אותה ותשבי לאכול'
גלי לא הבינה מה קורה, היא ירדה לקומת קרקע - המוני מכבי אש ואנשים היו שם היא התחילה לרדת
אבל האנשים לא נתנו לה , הם הרחיקו אותה, היא הזיעה, הכול כבר היה מובן לה.
היא רצה לבית החולים.

 - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

גלי הגיעה לבית חולים שנמצא 2 רחובות מהרחוב של הבית החצי שרוף שלה.
היא רצה, חיפשה את המחלקה שבו צויין השם  'פינקשטיין, תומר פינקשטיין'
בדרך היא ראתה את אמא מדברת עם אחות כל שהיא, אבל לא עניין אותה
היא נכנסה למחלקה, חיפשה את חדר מס' 23 ופתחה אותה.

"מיקה?" קראה גלי , וחשבה לעצמה 'מסתבר שלירן צדקה, יש ביניהם משהו'

"אהה...אה היי גלי" מיקה התעוררה בבהלה, היא קלטה שהיא נרדמה עם תומר וקמה מיד.
" היי.. אממ אני רוצה להיות עם אחי לבד.. אפשר?" שאלה גלי וחיכתה לתשובה

"כן, כן בטח.. אני כבר יוצאת." מיקה לקחה את התיק, התקרבה לתומר ליטפה את ראשה והלכה.

גלי התיישבה בכסא שליד המיטה בה שכב תומר, בחיים לא ראתה אותו ככה
היא לא בכתה, היא הייתה חזקה מבחוץ, אבל בפנים.. בפנים זה כבר משהו אחר.
היא החזיקה לו את היד ודיברה אליו פשוט דיברה, היא סיפרה לו על כל החוויות שלה
והזכירה לו את כל מה שהם עברו יחד, היא נהנתה להיזכר ברגעים האלו, היא התגעגעה אליהם.

פתאום מכונה אחת החלה לצפצף במהירות, היד של תומר זזה
גלי רצה מיד לקרוא לאחות, או למישהו שהיה שם.
אמא שלה בדיוק נכנסה לחדר, " הוא התעורר" אמרה גלי וחיבקה את אמא.
 - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

 

 

 


זהו, פרק יחסית קצר אני לא רוצה לפוצץ אתכם בפרקים ארוכים מידי (:
אוהבת, תגיבו.

 

נכתב על ידי , 3/4/2010 06:26  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של השליחות (סיפור) ב-17/4/2010 20:24
 



הכול על הדמויות והחדרים שלהם - מגניב (:


עכשיו כשהחלטתי להמשיך את הסיפור, עלה לי רעיון מגניב (:
להוסיף קצת מידע על הדמויות ותמונות אבלל גםם להעלות חדרים ומקומות וכל פעם בסיפור שמישהו יהיה במקום כל שהוא אני הוסיף תמונה של המקום.

בקשר לדמויות ניסיתי שהם יהיו כמה שפחות מפורסמים!
ליד כל דמות יהיה את החדר שלה ובסוף יהיה מקומות ציבוריים.
יכול להיות שבהמשך אוסיף דמויות/ מקומות לפי הצורך ואעדכן אתכם על כך!

Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us
דמויות:
מיקה, בת 16

Gorgeous! by JRIDLEY1

בתיכון בכיתה י'

הילדה הכי יפה בבית הספר,כולם אוהבים אותה היא חברותית,

 ומצליחה בכל מה שהיא עושה. לפעמים מדגמנת ונהנת מזה.
היא חולמת להיות מעצבת אופנה ולהסתובב בכל העולם.
חברה של דן כבר שנה וחודשיים, היא החברה הכי טובה של מורן.
ואחות של לירן.

 

החדר שלה:

Image Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.us
דן, בן 17

fvg6p by ********** *.

בתיכון בכיתה יא'
החתיך של הבית ספר,כל הבנות חולות עליו

לא בחור של לימודים, אבל בהחלט משיג מה שהוא רוצה.
משחק בקבוצה של כדורעף חופים.
חבר של מיקה.

 

החדר שלו:

Image Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.us

מורן, בת 16

בתיכון בכיתה י'
החיים שלה זה ריקוד,
משתתפת במגמת מחול בבית הספר.
אוהבת להופיע ולתת שואו,
מלאת תשוקה וסקסיות.
מאוהבת בתומר, ידידה הטוב.
החברה הכי טובה
של מיקה.

 

החדר שלה:

Image Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.us

לירן, בת 10

beautiful girl by master fighter.

בבית ספר יסודי בכיתה ה'

ילדה מתוקה וחביבה
מצטיינת בבית הספר
קצת שתלטנית,אוהבת שהכול בידיים שלה.
החברה הכי טובה של גלי אחות של מיקה.החדר שלה:

Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us

גלי, בת 10

בבית ספר יסודי בכיתה ה'
אוהבת בעיקר לצייר, שקטה מאוד
היא ילדה מאומצת, אבל היא לא יודעת דבר על כך.
חברה הכי טובה של לירן ,
אחות של תומר.

 

החדר שלה:


Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us
 

תומר, בן 16.5

Portrait of handsome man by Eduard Titov.
בתיכון בכיתה י'
בחור חמוד ומוצלח, שחקן כדורסל מצטיין
הוא אח של גלי והוא קשור אליה מאוד
כשהיה בן 7 הוא ראה אותה כתינוקת זרוקה ליד הגן שלו וקרא לאמא שלו,שאימצה אותה.

הוא בכיתה של מיקה ומורן,
מהרגע הראשון שראה את מיקה בתחילת שנה הוא התאהב בה.

החדר שלו:

Image Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.us
מאי, בת 17

Anna2 by nemeth_norbert.
בתיכון בכיתה יא'
הכי כוסית ויפה, כולם רודפים אחריה.
לא מעניין אותה שום דבר, היא עוד אחת מהבנות
שחולות על דן, ועושה הכול כדי להשיג אותו!
היא נערת מסיבות, בכיתה של דן.


 

החדר שלה:


Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us 

זהו, השקעתי בפוסט הזה טונה זמן..
מקווה שתגיבו אוהבת (:

אה כן ואחרי שאתם קוראים על כל הדמויות לכו לקרוא את 2 הפרקים הראשונים [=

נכתב על ידי , 3/4/2010 02:22  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אנונימי ב-28/8/2011 19:21
 



לדף הבא
דפים:  

2,165
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למיליון כוכבים בשמיים אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מיליון כוכבים בשמיים ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)