לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Up from the skies



Avatarכינוי:  סקס סמים וטל מוסרי

בת: 27





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2015    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2015

אז זה קצת מביך


זה קצת מביך, הרבה זמן לא כתבתי כאן משהו אישי באמת, אם כתבתי זה היה כל כך מעורפל שאפילו אני עצמי לא הבנתי.

 

 

אני בת 18. לפי דעתי זה הגיע מוקדם מדי, מוקדם מדי שביטוח לאומי יקחו לי כסף למען השם!

זה גיל שאנשים מצפים ממני כבר לרצות דברים כמו מערכת יחסים, סקס, דברים כאלה. 

אני לא יכולה להגיד שאני לא רוצה, יש בי חלק שכן רוצה. אבל גם אם אני מרגישה שאני רוצה, אני נרתעת מזה. זה לא תמיד היה ככה, יש לי דווקא זכרון יפה עם מישהו, אני זוכרת את הקרבה ואת הידיים ושהיה לי כיף ונעים.

אני לא יודעת מה השתנה אבל אני לא רוצה להיות עם אף אחד, אני לא רוצה שאף אחד או אף אחד יגעו בי. ביום חמישי האחרון מישהו אחז לי ביד, בלי כוונה רצינית והרגשתי שאני לא מסוגלת עם המגע הזה, רק חשבתי כל הזמן "אל תגע בי אל תגע בי".

אני מרגישה כל כך רע עם עצמי, מרגישה נורא ואיום בגוף של עצמי שאני נגעלת מעצמי, אני מסתכלת על עצמי ורוצה לחתוך כל פיסת עור. זה כמובן גורם לי לחשוב שאף אחד בחיים לא יאהב אותי או ימשך אליי באף צורה, אני מאמינה בזה כל כך חזק שאני גורמת לעצמי לא לבטוח באף אחד. אף מגע לא מרגיש בסדר, כי אני מרגישה לא בסדר. לא מספיק שווה בשביל אף אחד.

משיחות עם חברות שלי שעדיין לא שכבו, הן אומרות שהדבר שהכי מפחיד אותן זה אם יכאב. למרות שסף הכאב שלי נורא ואיום וכל דבר קטן מכאיב לי, זה לא מפחיד אותי. רק מפחיד אותי המחשבה שמישהו או אולי מישהי ממש יראה אותי. אוי אלוהים, אני לא יכולה לתת לזה לקרות.

לפעמים אני מרגישה פתטית ומטומטמת שזה מה שעובר לי בראש כי אני כבר בת 18 וכביכול זה גיל מאוד בוגר ומגע אינטימי ומיני זה עוד דבר שולי, אבל לעזאזל, אני לא רוצה אינטימיות. אני חייבת להתגבר על הדימוי שלי. המשפחה שלי כבר חושבת שאני לסבית כי אני לא יוצאת עם גברים, סבתא שלי כבר עשתה לי נאום שהיא מקבלת אותי כמובן ואוהבת אותי כי היא משוכנעת שאני לסבית. האמת אני ממש בעד שיחשבו שאני לסבית, שלא יבינו כמה שאני דפוקה.

זה לא שאני לא חושבת אף פעם כמה בא לי מערכת יחסים, אני חושבת הרבה פעמים שכמובן שבא לי, אבל באותו הזמן אני גם לא רוצה. אני לא מסוגלת להסביר את זה. 

 

סיימתי 2 ספרים מעולים של חאלד חוסייני ואני כבר חייבת להשיג את הספר השלישי! סיימתי סוףסוף את העונה השלישית של שרלוק שדחיתי שנה לראות. היה מדהים ועכשיו צריך לחכות ל2016 בשביל העונה הבאה.

יש לי ביום שני את הזימון לתפקיד שאני הכי רוצה ביקום, זה בסוף היקום ובלי קשר גם דיי קשה להגיע לשם. יותר קל להגיע לאילת!

נכתב על ידי סקס סמים וטל מוסרי , 31/1/2015 22:47  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ב-31/1/2015 23:43



57,902
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לסקס סמים וטל מוסרי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על סקס סמים וטל מוסרי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)