לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Up from the skies



Avatarכינוי:  סקס סמים וטל מוסרי

בת: 27





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2015    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2015


היה שבוע דיי משוגע. התחלנו ביום ראשון את הקורס והוא מאוד עמוס ותובעני ולומדים מלא.

ביום שני עשו לי בדיקת דם בצבא והיה מזעזע, הם לא הצליחו וסתם פתחו לי וריד ויש לי שטף דם ענק בכל יד, אני באמת נראית אובדנית ככה, בקטע שהמפקדות פנו אליי בדאגה, "מיה מה קרה לך ביד...?" ותמיד תמיד ממש קליל לעשות לי בדיקת דם ואף פעם לא נשאר לי סימן כזה רציני וגם הידיים שלי כואבות בגלל זה. אלוהים ישמור אותך צהל. באו לאחי בשישי שני חברים שהם חובשים והם היו בשוק שראו עצוב

 

אני לא אוהבת את הצוות שלי, אני מרגישה אאוטסודרית וזה מדכא אותי בטירוף וגם בגלל זה אני בוכה מלא.

הכל התחיל מהשבוע הראשון בטירונות שהייתי שוקיסטית ומבואסת מהחיים ורק בכיתי ולא היה לי כוח להתחבר לאף אחד ואז כולם התחברו.

בשבוע השני נקעתי את הקרסול והייתי בגימלים. אז ככה יש שבועיים של פער שאני לא קשורה לצוות והן התחברו. 

אף פעם לא הייתה לי בעיה חברתית, תמיד הייתי מוקפת בחברים כי אני בן אדם מאוד חברותי וחיובי, אז ממש לא ידעתי איך לאכול את זה ובמשך שבועיים בכיתי כל יום כמעט והייתי מדוכאת ממש. (זתומרת שבוע שעבר והשבוע שעכשיו נגמר לו)

התחברתי ממש להמון בנות שאיתי בקורס, יש לי גם בסטי קורס שהיא הדבר הכי מתוק ביקום.

 

בעקבות הבאסה שלי מהמצב הזה וגם מהמצב הבריאותי שלי(הרגליים כמובן) אני עושה המון המון שיחות עם המפקדת שלי. היא פשוט מדהימה. אפילו שמרתי אותה בתור "המפקדת המושלמת שלי". והיא מקדישה לי המון המון זמן לשיחות האלה ואני יודעת שהיא עמוסה בטירוף ואני כל כך מעריכה אותה על זה.

היא גורמת לי להרגיש הרבה יותר טוב עם עצמי והיא נותנת לי כל כך הרבה מוטיבציה להמשיך ולשמוח, הייתי עם אפס מוטיבציה לתפקיד(שהרי זה התפקיד שהכי רציתי!) והיא העלתה לי את המוטיבציה לשמיים. 

מלשתוק כל השיעורים ולהיות בבאסה התחלתי יותר להשתתף והרבה יותר כיף לי. אני כל כך שמחה שהיא המפקדת שלי  (ועוד אנחנו בדיסטנס כרגע, שהדיסטנס יגמר אני נראה לי אציע לה נישואין) 

 

ביום רביעי היה לנו סיור ממש כיפי באזור של הבהד הקודם(שערי אברהם) על בן גוריון, היה ממש מעניין כמובן. אני כזאת חנונית.

חברה שלי שהיא משקית חינוך לשעבר אמרה לי שזה שנהניתי מראה שאני משקית חינוך אמיתיתמוציא לשון

 

ויום חמישי גם היה יום ממש נפלא, המפקדת נתנה לי מלא מוטיבציה לפני אז היה לי ממש כיף גם בפן הצוותי!

 

קבלתי שעתיים וחצי ביציאה אז הגעתי הביתה ממש מאוחר בסביבות 2 וזה הרס לי את כל השישי אז התבאסתי ממש ולא היה לי זמן לעשות שנצ כי היו לי מלאאאאאא מטלות ובערב יצאנו מאוחר לחגוג לחברה.

היינו באיזה בר ולא היה מדהים, היו כמה מלצרים ומארחת ממש מגעילה שהרסו קצת. וגם הייתי עייפה רצח כי הייתי מ4 בבוקר על הרגליים. אחכ הלכנו לאכול פיצה ב3 לפנות בוקרמוציא לשון

עשיתי היום גם מלא מטלות ואני יוצאת היום מאוחר שזה כמובן טעות כי מחר אני קמה מוקדם אבל יולו.

 

הצבתי לעצמי מטרות להשבוע, כמו להתחבר יותר לצוות ולא לקחת יותר מדי ללב ואני מקווה לעמוד בהם.

שיהיה שבוע קסם

 

 

 

נכתב על ידי סקס סמים וטל מוסרי , 8/8/2015 19:51  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של מיה ב-11/9/2015 18:09



57,902
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לסקס סמים וטל מוסרי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על סקס סמים וטל מוסרי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)