לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Up from the skies



Avatarכינוי:  סקס סמים וטל מוסרי

בת: 27





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2015    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2015

צ'יפס


 

נצח שלא הייתי כאן!

כמובן שהכל בגלל הצבא. היציאות שלי בקורס זה שושים ואני מגיעה הביתה במקרה המושלם ובלי השעות ביציאה ב11

אז עד שאני אוכלת ומתקלחת ונושמת מעט היום כבר ממש נוזל לי מהאצבעות. ושבת אני ממש מהבוקר עד הערב לא בבית, יוצאת כל הזמן עם חברים.

 

הייתה לי נקודת משבר רצינית בקורס, היה לי נורא וכבר לא הייתי בטוחה שאני רוצה את התפקיד. והם גם לא היו בטוחים שהם רוצים אותי.

ואז לפני 2-3 שבועות סגרנו שבת וחששתי שאני אשבר מזה ואהיה בדכאון, אבל!!

היה מדהים. פרט לעובדה שהקאתי את החיים שלי בשישי במסדר רספ מול כולם ושהרגשתי נוראי, אחרי זה באמת היה נפלא. 

והשבוע אחרי השבת גם באופן מפתיע היה ממש טוב ועבר מהר בקטע מפחיד. וגם בשבת היה ביקורים אז היה ממש נחמד כי אימוש באה והיה אוכל טעים ומנגו!!

 

אחד הדברים היותר מדהימים בקורס שלי (משקיות חינוך) זה השבוע שבדיוק עבר לו: מסע בדרך ארץ.

מטיילים בארץ מהגליל העליון עד הדרום, בנגב היפהפייה שלנו. לאורך כל המסע יש התנסויות שלנו ולי הייתה התנסות על גמלא.

 באתי קצת בחששות למסע אבל היה מדהים והיה מצחיק ובאמת נהניתי כמעט בכל רגע נתון! וגם התחברתי ממש לכמה בנות וגם לצוות שלא הייתי סגורה על אהבתי אליו.

 אני כל כך אוהבת את המדינה היפה שלנו, את הנופים היפהפיים והלטייל והלרגיש את הארץ ברגליים. אז אומנם לא הלכנו כ"כ הרבה כי א-עומס חום משוגעעעע וב-זיהום אוויר פסיכי. אבל עדיין באמת היה מוצלח!

 ההתנסות שלי בגמלא הייתה מעולה. הייתי צריכה להעביר הדרכה על הנשרים בגמלא וזה היה מאוד מעניין וכייפי ומתאים לי. קבלתי פידבק כל כך חיובי מהמפקדת, המדריך והצוות. המפקדת שלי אמרה לי דבר ממש מקסים. היא אמרה שכל כך כיף להקשיב לי, שזה מרחיב את הלב, שיש לי טון דיבור שגורם לך לרצות להקשיב, לשמוח, זה מרחיב את הלב שלך תוך כדי וגם שנשמע שאני ממש אוהבת את מה שאני מדברת עליו וזה מקסים.

מרגש! במיוחד אחרי שהיינו במשבר יחסים רציני(המפקדת ואני)

 

חזרנו מהמסע המקסים של הארבעה ימים ברביעי בלילה ויום חמישי היה חסר פואנטה לחלוטין(!) אבל היה בין הימים היותר מצחיקים שלי בקורס וצחקתי כל כך הרבה. באחד מהמולים צחקקתי מלא ומפקדת שאלה אותי, "מיה, משהו מצחיק אותך?" אז חייכתי אלייה ואמרתי "אני במצברוח טוב". קול

 

אח של החברה הכי טובה שלי התחתן בשלישי ולרוע המזל לא יכלתי לבוא. אבל מחר יש שבת חתן ואני אבוא!!!! מרגש!!!

ואז בערב בום בוקסססססססססססססססס  מי בא? ואיך לעזאזל מגיעים לשם? מוציא לשון

ואז אני לא אשן בלילה ואלך לסיור עם הקורס בנווה צדק. ואז חופש עד רביעי. אני אוהבת אותך ראש השנה!!!!

 

חג שמח ושנה טובה! חיבוק של הסוררת

 

 

נכתב על ידי סקס סמים וטל מוסרי , 11/9/2015 18:07  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של מיה ב-26/9/2015 20:31



57,902
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לסקס סמים וטל מוסרי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על סקס סמים וטל מוסרי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)