לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Up from the skies



Avatarכינוי:  סקס סמים וטל מוסרי

בת: 27





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2016    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2016


כשבסוף השיחה שלכם את קולטת שאת מחייכת חיוך ענק ומטופש להחריד ואומרת "ואוו",

הרבה זמן מישהו לא הרשים אותי ככה.

 

נכתב על ידי סקס סמים וטל מוסרי , 21/1/2016 18:17  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



יום ממש גרוע


היום הזה התחיל רע והמשיך רע.

בהתחלה האוטובוס לא הגיע אז נאלצתי לקחת 3 אוטובוסים כדי להגיע לבסיס. מילא יומיות שאני כל כך לא רציתי, אבל למה לא קלב?! 

נקרעה לי החזייה (WTF)

קרה לי משהו מביך עם מישהו מהבסיס שממש רצה אותי(בתקווה שכבר לא רוצה) שגרם לי להרגיש באסה.

אני סוגשל מרעיבה את עצמי וזה באסה להיות רעב כל היום (למרות שאני אוהבת את ההרעבה, הידד לזה שאני דפוקה!)

ואז הלכתי לרופא, חיכיתי פאקינג שעה וחצי ואז הם אמרו לי טוב זדייני בוטל לך התור תבואי פעם אחרת.

וגם מסתבר שאני הולכת לחלוק משרד עם 2 בנות מחרידות וערסיות ואין לי כוח לפרט על זה עוד. 

 

חרא

ומחר יש לי יום הולדת

ואין לי כוח

לפחות אני הולכת להופעה של אביתר בנאי ואביב גפן

 

דווקא אני שומרת על חיוביות שתדעו

נכתב על ידי סקס סמים וטל מוסרי , 12/1/2016 18:55  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של צלם מגנטים ב-17/1/2016 22:48
 



dickhead


"איפה את? אני בא. אם תגידי שאת באמת רוצה שאני אבוא, אני באמת בא."

 

 

אתה לא יכול לפלרטט איתי

לגעת בי

להגיד מילים כל כך יפות

וכל זה "יש לי חברה חדשה"

לך תזדיין, לא עושים את זה.

 

(תוך כדי שאני כותבת את הפוסט אני מקבלת הודעה. חושבת, מה הסיכויי שזה הוא? נחשו מה. זה הוא.)

נכתב על ידי סקס סמים וטל מוסרי , 9/1/2016 12:54  
11 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של סקס סמים וטל מוסרי ב-12/1/2016 18:10
 




כשאני במחזור אני שונאת את עצמי כל כך הרבה שבא לי להקיא את כל הנשמה ולמות
-
(אתמול מישהו מהיחידה הביא לי עוגה ומסביבה הוא צייר לב מקצפת. היש מתוק מזה?עצוב)
נכתב על ידי סקס סמים וטל מוסרי , 8/1/2016 16:17  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של סקס סמים וטל מוסרי ב-12/1/2016 19:02
 




אתמול דברתי עם מישהו מהיחידה ושאלתי אותו מה התפקיד שלו (כי יש אופציות רבות כמובן!)
צחקנו על זה שהוא בכלל עובד רסר ושהוא מכין קפה כל היום אז אמרתי לו שיכין לי. הוא שכח להביא לי באותו היום (לא יפה מצידו) אז אח"כ כשהוא ראה אותי הוא שם תזכורת בפלאפון שלו להביא לי מחר קפה.
היום בבוקר הוא הביא לי קפה ושוקולדים.
אה?
נכתב על ידי סקס סמים וטל מוסרי , 4/1/2016 20:23  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של סקס סמים וטל מוסרי ב-8/1/2016 17:33
 



לדף הבא
דפים:  

57,902
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לסקס סמים וטל מוסרי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על סקס סמים וטל מוסרי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)