לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Up from the skies



Avatarכינוי:  סקס סמים וטל מוסרי

בת: 27





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2015    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2015


טוב:
מחר אני מתפטרת מהעבודה הדוחה שלי, שעשתה לי המון לא טוב (אבל גם קצת טוב וקצת כסף)
אני מתחילה מחר לעבוד בעבודה חדשה, שאומנם גם היא מינימום אבל נשמע שזה מקום שיותר טוב לעבוד בו
רע:
אין לי שקל על התחת (השבוע אעשה 500 אז בסדר+היום עשיתי 200 אז גם בסדר)
בערך רבתי עם אמא
המצב עם החברות הכי טובות שלי לא משהו
המצב הנפשי שלי זין
צלמנו תמונה לספר מחזור ויצאתי נורא ואיום
אני ממש ממש צריכה לטוס
ואני מתה ללכת להופעה ואני כנראה הולכת להופעה ממש מגניבה עודמעט עם הבסטי שלי, ההופעה הראשונה שלי איתה ששתינו בנות 18 יאיייייייי
וגם לחברה שלי יש כרטיס זוגי חינם לVIP שאף פעם לא הייתי(נפלאות ה18) ואולי נלך ל50 גוונים למרות שלפי דעתנו זה ג'אנק מוחלטמוציא לשון
בא לי וודקה-ספרייט-חמוציות כמו שאלוני הביא לי במסיבה
יש לי מחר בגרות בע"פ ולא למדתי שנייה אחת
אבל זין כי יש לי אזרחות בריטית
נכתב על ידי סקס סמים וטל מוסרי , 7/2/2015 21:58  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





57,902
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לסקס סמים וטל מוסרי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על סקס סמים וטל מוסרי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)