לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Up from the skies



Avatarכינוי:  סקס סמים וטל מוסרי

בת: 27





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2016    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
2829     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2016

באנץ'


אשפזו אותי השבוע אז היה שבוע דיי גרוע. הרגשתי כמו מסננת כי דקרו אותי כל-כך הרבה פעמים ובכל מקום אפשרי בערך.
מודה שהצומי היה נחמד.
-
תוהה אם רק לי זה קורה:
כל פעם מחדש אני מרגישה חסרת בטחון במעבר הזה של מהחורף לקיץ ללחזור ללבוש בגדים קצרים. שנאה עצמית מזדחלת לי לתוך המחשבות.
לחשוף רגליים, ידיים וכו'. כשזה יומיומי בקיץ אני אפילו לא חושבת על זה, פשוט זורקת על עצמי שמלה. עכשיו פתאום אחרי שהייתי כל-כך עטופה בשכבות ופתאום בום מזג אוויר קייצי, אני מרגישה חוסר בטחון לשים את השמלה שבקיץ חרשתי עליה כל הזמן.
-
התחלתי להיות זקנה.
כשהחברות מעדיפות לדפוק את הראש ולשתות וודקה או חרא כזה, אני אעדיף את הבירה שלי, כוס יין טובה או אם אני ממש מתפרעת אז וויסקי. מה יהיה איתי.מוציא לשון
-
אני בכל פעם שאני שמה בגד חושף רגליים ואומרת לעצמי "זין על השיערות ברגליים, תהיי פמניסטית אמיתית לשם שינוי!": מסתכלת על הרגליים. אין שיער. אוקיי. שכחתי שאני אשכנזיה בלונדה מתה.
כזאת אני צריכה בחיים שלי!
מממממ זה הכל
נכתב על ידי סקס סמים וטל מוסרי , 20/2/2016 14:57  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של סקס סמים וטל מוסרי ב-22/2/2016 21:56
 



רעל


זירו וסיגריות

2 דברים שלא נגעתי בהם ועכשיו הם קצת יותר מדי בתוכי

חרא

חייבת להפסיק

נכתב על ידי סקס סמים וטל מוסרי , 13/2/2016 12:26  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Death Eater Wannabe ב-13/2/2016 21:28
 




מחפשת משמעות וריגושים ושמחה 

 

נכתב על ידי סקס סמים וטל מוסרי , 6/2/2016 20:31  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



תחרות הפרינדזון


זה מרגיש כאילו אנחנו בתחרות מי שם את השני יותר עמוק בתוך הפרינדזון.

אני לא באמת מתאמצת ומנסה כי אתה כבר ממש שם מהרגע הראשון שהכרנו ואיתך זה מרגיש מאולץ מדי ומתאמץ מדי.

 

סתם שמחה שיש לי אותו כידיד טוב. (ולא רק בגלל הטרמפיםמוציא לשון)

נכתב על ידי סקס סמים וטל מוסרי , 5/2/2016 09:59  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של סקס סמים וטל מוסרי ב-5/2/2016 20:28
 





57,902
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לסקס סמים וטל מוסרי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על סקס סמים וטל מוסרי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)