לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Up from the skies



Avatarכינוי:  סקס סמים וטל מוסרי

בת: 27





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2015    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2015

אני הבן אדם הכי מאושר בעולם כרגע


אני לומדת נהיגה פאקינג שנה וחצי!!!!(טוב נו פחות, אבל שנה.)
והיום סוף סוף עברתי טסט(2)!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
אני לא יכולה להסביר את האושר שלי, אני באמת הבן אדם הכי מאושר בעולם כרגע
בכיתי איזה שעה מרוב בכי
אין יותר מורה לנהיגה מטומטם, אין יותר לגמור משכורת על שיעורים ויש רישיון לפני הצבא!
נכתב על ידי סקס סמים וטל מוסרי , 31/5/2015 17:07  
12 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של סקס סמים וטל מוסרי ב-1/6/2015 17:51
 




 

 

קולות מן ההרים

כעורים

גאווה ודעה קדומה

טרילוגיית שר הטבעות

סדרת שיר של אש ושל קרח

המשחק של אנדר

חולית

אפלה יפהפייה

הטאו של פו

ילד 44

ערים של נייר

ההוביט

סוס מלחמה

הסודות של ניקולס פלמל בן האלמוות

דרך לילות האינסוף

המתיקות שבתחתית הפאי

האביב שבלב

התפסן בשדה השיפון

מלכים ג'

מדריך הטרמפיסט לגלקסיה

עד קצה העולם

אשתו של הנוסע בזמן

האי ברחוב הציפורים

המקרה המוזר של הכלב בשעת הלילה

חיי פיי

נשים קטנות

זכרונותייה של גיישה

קציצות

האידיוט המושלם

האיש שלא רצה להיות קטן

אם יש גן עדן

קיצור תולדות האנושות

פרש הברונזה

הזקן בן המאה שיצא מהחלון ונעלם

פרויקט רוזי

בעל זבוב

לוליטה

יש ילדים זגזג

אשה בורחת מבשורה

מישהו לרוץ איתו

עפיפונים

האי של סופיה

פרח המדבר

בלב היער

כמעיין המתגבר

אפלה יפהפייה

ההיסטוריונית

הכל זריז

במרחק נגיעה

אש

יתומי סטלין

חום קטלני

עולם ללא קץ

אחוות התכריך הקדוש

צנורות

געגועי לקיסינג'ר

הקייטנה של קנלר

אניהו

פתאום דפיקה בדלת

קורוליין

הזקן והים

אל תיגע בזמיר

אם אשאר

לא כזאת

 

נכתב על ידי סקס סמים וטל מוסרי , 31/5/2015 11:56  
15 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של סקס סמים וטל מוסרי ב-14/5/2016 23:53
 




 

היה מדהים בהופעה של וואן רפובליק, הסולן כל כך מדהים וצנוע ומתוק. ממש נהניתי.

אני מהזה אוהבת הופעות. קצת בכיתי לחברות שלי שבא לי ללכת להופעה של נירוואנה, "מיה הוא מת" 

היה לי שבוע מטורף ויש לי עכשיו עוד שבועיים מטורפים. ואז שבועיים-שלושה רגועים שאני מתכוונת לעבוד מיליון שעות. ואז צבא.

לפעמים יש לי רצונות ממש מוזרים, כמו לשכב גם ג'ניס ג'ופלין או לאכול רק קישואים במשך יומיים. אהמ.

 

נכתב על ידי סקס סמים וטל מוסרי , 30/5/2015 14:01  
9 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של The most human color ב-31/5/2015 21:52
 




 

קבלתי את התפקיד שאני רוצה בצהל

האומנם אני מתגייסת עוד איזה יומיים, לפחות אני מתנחמת בעובדה שזה לתפקיד שרציתי! קצת בשוק שצהל התחשבו במנילה שלי.

נכתב על ידי סקס סמים וטל מוסרי , 27/5/2015 00:38  
11 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של The most human color ב-31/5/2015 23:08
 




כל פעם לפני יציאה אני שונאת את עצמי יותר,

מקללת את עצמי ומייחלת שאני לא אצטרך לצאת מהבית.

כל דבר שאני אלבש תמיד יראה עליי לא טוב.

ואני כל כך אוהבת אופנה, אבל אף פעם לא מממשת את האהבה.

 

אין לי כוח לחג המזויין הזה. בא לי להשאר בביתסטנדרטי

נכתב על ידי סקס סמים וטל מוסרי , 23/5/2015 17:53  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

57,902
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לסקס סמים וטל מוסרי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על סקס סמים וטל מוסרי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)