לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Up from the skies



Avatarכינוי:  סקס סמים וטל מוסרי

בת: 27





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2015    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2015


 

עד היום, ממש לפני כמה דקות, הייתי ממש מבואסת מהעובדה שאני מתגייסת עוד שבועיים.

ופתאום נפל לי האסימון כמה שזה יכול להיות לי נפלא.

נמאס לי מהמצב הנוכחי ואני רוצה שינוי וצבא זה השינוי הכי אינטנסיבי שאוכל לקבל.

ובאמת נמאס לי מחברות הגרועות שלי

 

אני כזאת צהובה, מעניין תוך כמה זמן זה ייעלםמוציא לשון

נכתב על ידי סקס סמים וטל מוסרי , 30/6/2015 12:21  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של שומרים על הבריאות ב-3/7/2015 14:02
 




 

ובכן

הייתה אתמול מסיבת סיום מדהימה, גרם לי קצת לעכל ובסוף בשיר סיום שלנו בכיתי קצת.

אחרי זה היה אפטר מדהים, שתיתי כל כך הרבה וכעת אני עם הנגאובר מפוצץ.

 

 

נכתב על ידי סקס סמים וטל מוסרי , 26/6/2015 11:01  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




איך מעכלים את הסיום של 12 שנות לימוד?

אלוהים.

נכתב על ידי סקס סמים וטל מוסרי , 22/6/2015 20:27  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של סקס סמים וטל מוסרי ב-26/6/2015 11:01
 



ובכן


 

היום קניתי שמלה חמודה מH&M כי החלטתי שאולי כן הגיע הזמן שאני אתחיל ללכת עם שמלות לאור הפידבק החיובי שקבלתי.

והיום יצאתי לראשונה מאז גיל 5 בערך עם שמלה וזה היה צעד מאוד רציני בשבילי, אני באמת גאה בי שעשיתי את זה.

קבלתי המון המון מחמאות ושממש מחמיא לי, יותר ממכנס וחולצה, כי מותן וכו'.

בקיצור אני הולכת לקנות הרבה שמלות שמתאימות לגזרה שלי, זה גם יעזור לי להעלות את הבטחון העצמי שלי וגם אני ארגיש יותר מטופחת ואולי אפילו יפה ככה!

 

בנות מתל אביב (והסביבה) מאיפה אני קונה שמלה לנשף?????????????

לא במחירים מטורפים כי אני מלשבית ענייה ביותר.

נכתב על ידי סקס סמים וטל מוסרי , 16/6/2015 23:26  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של סקס סמים וטל מוסרי ב-22/6/2015 20:27
 



חדי קרן.


הייתה לי משמרת נוראית ובאמת היה לי ממש קשה, בשלב מסויים פשוט נשברתי והלכתי לבכות בחוץ.
יותר מאוחר מישהי מהשכבה שלי שעובדת בחנות צעצועים באה ושאלה אותי אם אני אוהבת חדי קרן.
כמובן שאמרתי כן ברור!!! היא אמרה שהביאו לחנות בובות של חדי קרן ואמרה שהיא ראתם אותם היא חשבה עליי,
אחרי כמה דקות היא באה אליי והביאה לי בובה מושלמת של חד קרן
זה הדבר הכי מקסים שעשו לי בתקופה האחרונה.
נכתב על ידי סקס סמים וטל מוסרי , 15/6/2015 23:46  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

57,902
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לסקס סמים וטל מוסרי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על סקס סמים וטל מוסרי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)