לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Up from the skies



Avatarכינוי:  סקס סמים וטל מוסרי

בת: 27





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2015    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2015


תמיד חשבתי שמכל החברות הטובות שיש לי כרגע אני אשמור על קשר בצבא רק עם שתיים מהן, כי היינו שלישייה כזאת בתיכון.

עכשיו הייתה לי הארה כזאת והבנתי כמה שאין מצב שאני אשמור על קשר עם אחת מהן, לא בגלל הצבא וכי קשה לשמור ככה על קשר, הבנתי שזה התחיל עוד לפני, אני כבר לא אוהבת ומתגעגעת כמו פעם ואני מניחה שזה הדדי. אני כמעט שבוע בבית והיא לא ניסתה לדבר או להפגש וגם אני, וזה לא חסר לי למען האמת.

החברה השנייה מתקשרת אליי מלא בשעת טש הקדושה שלה  אני עדיין מוקסמת ששרדנו, אנחנו חברות כבר איזה עשור. 

 

אין מילים לתאר את האושר של להתחיל שבוע ביום שני ולא ביום ראשון!! שבוע אחרון של טירונות הידד!

 

היום ראיתי ערים של נייר וזה דיי אכזב אותי לעומת הספרסרט נחמד לא מעבר

נכתב על ידי סקס סמים וטל מוסרי , 25/7/2015 21:12  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של סקס סמים וטל מוסרי ב-2/8/2015 00:58
 



הטירונות הכי קצרה בעולם


 

התגייסתי ביום שני הקודם. יצאנו שישי וחזרנו בבאסה ביום ראשון לשבוע נוסף של טירונות.

ובכן, אתמול בסביבות 9 בבוקר צעדנו לנו בכיף שלנו ואז פתאום בום נפלתי ונקעתי את הקרסול.

בכיתי בהיסטריה כמובן וקללתי את הרגליים המטופשות שלי, המפקדות המסכנות לא ידעו מה לעשות עם החיים שלהן.

חברות עזרו לי לקפוץ למרפאה וסבלתי מכל רגע כי אומיגאד כמה אפשר לקפוץ על רגל אחת ואין פאקינג קביים מזדיינים או משהו כזה בבסיס המתפרק הזה!

אז הגענו למרפאה ולקח זמן לחופל המעפן הזה לבוא וכשהוא בא הוא הפגין חוסר רגישות פסיכי וגם כמובן לא עזר לי, "אה...תנוחי עד 6....ואז לכי לביקורופא".

אז כמו ילדה מסכנה ומטומטמת הייתי במגורים הנוראיים והמחניקים מחום וחיכיתי שהנצח יעבור (8 שעות) עד שיפנו אותי לביקורופא.

 

אז הייתי החיילת היחידה שלא המציאה כלום וקבלתי 4 גימלים. מה שאומר שני עד חמישי, אבל לא סוגרים שבת אז זה גם כולל סופש.

ובגלל שעוברים לעיר הבהדים () וכולנו לא באות בראשון ומגיעים ישר לשם בשני אז בתכלס מהיום בבוקר עד שני אני בבית.

מה שאומר, טירונות של שבוע פלוס ארבעה ימים כזה.

 

אני בהחלט מלכת הגימלים!

 

נכתב על ידי סקס סמים וטל מוסרי , 21/7/2015 20:01  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של סקס סמים וטל מוסרי ב-23/7/2015 12:25
 




 

אז אחריי ימים בודדים בצבא מה שיש לי להגיד זה שצהל זה חרא.

וכל צהוב נגמר.

נכתב על ידי סקס סמים וטל מוסרי , 18/7/2015 11:29  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של סקס סמים וטל מוסרי ב-21/7/2015 20:17
 




 

התפללתי לאלוהים לקבל היום מחזור וכנראה שהוא ממש אוהב אותי כי כך קרה! זה נפלא כי לא רציתי לדמם בבקום, כי ביום הראשון הכאבים דופקים את המוח ואני במילא אהיה לחוצה עם בחילות וכו.

אז מחר היום האחרון שלי כמלשבית ומרגיש לי שיש לי יותר מדי דברים לעשות.

לקנות גלולות, פניסטיל, תחבושות.

ללכת לחתום על טופס סיום העסקה, ללכת להפקיד כסף, להחליף ספר מסטימצקי.

לסדר את החדר ולזרוק מלא זבל טהור שיש לי וגם להוריד שיערות.

להוריד את הלק היפה שלי בידיים וברגליים עצוב

 

ביום חמישי עשיתי שופינג וקניתי המון שמלות והתבאסתי שבקושי יהיה לי מתי ללבוש אותן

חוץ מזה, ביום הגיוס שלי צהל החליט לשלוח זימונים לכל החברות הכי טובות שלי והן לא יבואו שזה מבאס, חוץ מחברה אחת שהיא כמו אחותי. וול.

 

כל חיי אמא סרבה לקנות לנו שוגי. ואז לפני איזה עשור אמא שלי ואחי טסו לתאילנד וסבתוש המושלמת שלי באה לשמור עלינו וקנתה לנו שוגי. הרגשתי שנצחתי את העולם.

לפני שבוע הלכתי עם אמא לקנות דברים לצבא וגם קנינו כל מיני נשנושים ואז לקחתי שוגי. "עכשיו שאני בצבא את לא יכולה לסרב לי!!!" אכן נצחתי את העולם. או לפחות את אמא שלי.

 

 

נכתב על ידי סקס סמים וטל מוסרי , 11/7/2015 12:05  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של סקס סמים וטל מוסרי ב-18/7/2015 11:49
 




נשארו לי
4 ימי אזרחות מתוקים
נכתב על ידי סקס סמים וטל מוסרי , 9/7/2015 12:13  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של סקס סמים וטל מוסרי ב-11/7/2015 12:06
 



לדף הבא
דפים:  

57,902
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לסקס סמים וטל מוסרי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על סקס סמים וטל מוסרי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)