לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הבלוג של איזה ילד שאין לו חיים ומשעמם לו תחת


הבלוג של איזה ילד אחד או בכותרת ארוכה - הבלוג של הילד המשועמם שאין לו חיים ובגלל זה הוא פתח את הבלוג המעפאן הזה שאין בו שום דבר מעניין חוץ מהחיים המשעממים תחת שלו השלב הבא של הטימטום ברשת!

Avatarכינוי: 

בן: 95

Skype:  xgedaix 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2008    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2008

חלומות - חלום מס' 4


יום אחד התעוררתי במיטתי הירוקה... רגע היא אף פעם לא הייתה ירוקה! מה קרה? גיליתי שאני בן 80 וישנתי 70 שנים ועל המיטה וגדל עליה עובש, הרבה עובש...ירדתי מהמיטה וליווה אותי הפיליפיני שקניתי טוריטיליגודולינו למטבח שהיה חצי מטר משם. אכלתי (או יותר נכון לעסו בשבילי ואני בלעתי) ארוחת בוקר והלכתי לי ברחוב שכשפתאום ראיתי קשישה נאה כבת 123 יוצאת מהמלון יידש-הוטל. התחלתי איתה ואמרתי לה שאני בן 150 והיא האמינה לי! היא חשבה שאני ילד צעיר פרחח בן 150 שמחפש לעשות שטויות עם הגיטרה שמתחברת השקע לחשמלטור כמו שהייתי פעם!! אבל היא הייתה תפוסה ואני הלכתי מאוכזב כשפתאום ראיתי ביריון שרץ אלי וגנב לי את הארנק נשים שלי!!רגע...ממתי יש לי ארנק נשים?! גיליתי שאני אישה מכוערת ושעירה בבגדי גבר ואז הבריון נתן לי בוקס חזק והכל נהיה חשוך...התעוררתי והרגשתי מתוח, במובן הפיזי של המילה כי פתאום גיליתי שאני תחתונים ואני על גוף של מישהו!!... איכס איזה ריח...מה הוא אכל שהוא ככה מפליץ?! ,סביח?, מקולקל?!, מאוד מאוד מאודמקולקל?!?! טוב לא משנה. מיד קרעתי את עצמי מעליו ורצתי ופתאום כולם צחקו עליי! מה קרה? גיליתי שחזרתי להיות בן אדם ונקרעו לי התחתונים ואני מתרוצץ עירום... וואו! זו הרגשה משחררת ואיתה גם בא משב הרוח הקריר...וואו כל הבנות מסתכלות עלי...מזה? איה! אח! מזה?! אח! למה זורקים עלי אבנים?!?! אוי שיט! אני בשכונה של דוסים! אח! אח!!! ואז הגיעה משטרה ולקחה אותי לתא בכלא ובתא לא נתנו אפילו אוכל, אפילו לא שאריות חרא של הכלב של המשטרה!!!! בכלא היה לי שותף לתא, משה והוא היה ככל הזמן מסומם ושיכור ויכולתי להתעלל בו!!! זה היה כל כך כיף, תקעתי לו מזלג בראש והוצאתי דגימה של המוח (הקטן) שלו, קשרתי לו את השיער לאסלה ועוד עד שהוא מת והחליפו אותו באביגדור- ערס רוסי מעוצבן שהחל להתעלל בי! אבל כשהוא ניסה להפוך אותי לבייגלה החלטתי להתלבש ולעוף משם כמו טיל!!!!אז הצלחתי להשיג בגדי אסיר ומיד נמלטתי(זה לא כל כך קשה כמו שאומרים, הרי המשטרה שלנו לא הכי טובה...היא פשוט.... גרועה!!!!!!!!!!!!!!!!) בשביל הכיף בבוקר תליתי מודעות עם פרס למי שיביא אותי לבית הכלא (למי יש כוח? כולם כאן עצלנים) ואז שכרתי רוצח שכיר כדי לרצוח את אביגדור, וגיליתי שזה אביגדור ששכרתי לרצוח את עצמו ובמקום זה הוא קרא לנכטנשטיין הגרמני והם עשו ממני נקניקיה ובייגלה ואכלו. כשהם נזכרו שזה אני הם הקיאו בטירוף את כולי שם ואת כל מה שהיה להם בתוך הגוף וזה היה ממש מגניב!!!!! ואז היה לי משעמם אז חזרתי לבית שלי והתאמנתי בתחביב שלי - סריגה, אז סרגתי וסרגתי וסרגתי...אה כן! נזכרתי! אני גם...סרגתי...בסוף יצא לי סוודר עם 4 חורים לצוור ו3 חורים לידיים...אני צריך תחביב חדש...אני יודע! להשתלט על העולם! אז הלכתי את הנשיאה של העולם ושאלתי אותה "את הנשיאה של העולם?" והיא ענתה לי "כן" אז יריתי לה בראש. ואז בא איש ממש אבל ממש אבל מ-מ-ש!!!! מכוער ושאלתי אותו "מי אתה" והוא ענה לי "אני הנשיא של עולם" אז יריתי גם לו בראש ואז שמעתי נקישות בדלת, שמעתי אותה נפתחת ושמעתי קול של רגליים הולכות ואז הסתובבתי במהירות ושאלתי אותו "מי אתה!?" ואז הוא ענה לי "לא יודע אולי אני הנשיא של העולם, אולי אני הנשיאה של העולם אולי אני בכלל הספרה 6, אני לא ממש יודע..." ואז שמתי לב שהוא - כלב, אבל הוא נראה לי מוכר... "פוצי-מוצי הכלב שלי!!!!!" זה היה הכלב הנאמן והחמוד שמאוד אהב אותי והרג אותי ואכל אותי למוות בחלום הקודם! ואז שאלתי אותו "מה קרה לך מאז החלום הקודם?" והוא ענה לי "אני לא יודע, כלומר אני יודע אבל עכשיו אני לא יודע..." אז עניתי לו: "מה?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?" והוא ענה לי "תפוח אדמה" ואז עניתי לו "וואו זה ממש מצחיק, חה חה חה..." ואז הוא ענה לי "תפוח אדחה" ואמרתי לו שוב: "מה?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?" ואז הוא אמר  לי "רגע איפה הייתי...אה כן שאלת אותי מה?!?!?!?!??!? אז אני עונה לך: אני לא יודע עכשיו מה קרה לי כי אני אזכר בזה בחלום הבא שלך אז אני אשאיר אותך במתח..." אז עניתי לו "אה טוב...רגע!!! אני לא עושה מתח! אני בכלל לא שומר על כושר אתה לא זוכר שאני איש זקן בן שמונים ושמן, אוי...כל כך שמן! ממש כפיל של אבי ביטר!, איזה מתח!?!?!?" ואז הוא ענה לי "לא מתח כזה יא מטומטם!...טוב אין לי כח אליך ניפגש בחלום הבא אני עף מפה!" ואז למרבה הפתעתי הוא לא עף! הוא הלך ואז שיעמם לי אז ברחתי לרחוב שוב והסתובבתי. כשהלכתי לי ברחובות משוטט כמו מטומטם בין בתים של אנשים...רגע! איך נכנסתי לבית שלי מקודם וסרגתי אם אין לי בית!? רגע...אולי אני אהיה פורץ! ופתאום מאיזו סמטה חשוכה תקף אותי פנטומימאי ולא הבנתי מה הוא אמר זה היה נורא! ואז הבנתי אותו, הוא בטח רוצה להגיד לי משהו אם להיות פורץ או לא! "כן...כן אני מבין אותך! רגע...אני לא...רגע, אתה רוצה שאני אהיה פורץ כן או לא?" והוא המשיך עם התנועות המוזרות..."נו תחליט! כן או לא?!" והוא המשיך בתנועות המוזרות...ואז פתאום הבנתי אותו! הוא עשה תנועה של מגהץ! "רגע...אתה רוצה שאני אהיה מנקה? רגע לא...עוזרת בית? רגע...עקרת בית? נו תחליט, עוזרת בית, מנקה, או עקרת בית? מה להיות? רגע...אלה עבודות של נשים! יא מעצבן אחד! אתה חושב שאני אישה?!?!?!?!?!
?!?!" פתאום נפל עליי מהשמים שקית מרשמלואים שפגה תוקפה. אכלתי אחד, ועוד אחד זרקתי על הפנטומימאי שנמס מיד!!!!!! זה היה קול!!! כזה ירוק שהפך לנוזל!! וכמובן כמו תמיד שיחקתי עם הגופה הנוזלית הירוקה המסריחה. ואז רדפו אחריי פנטומימאים שניסו להרוג אותי בעזרת פנטומי-רובה (מסוכנים הרובים האלה, אתה לא רואה מאיפה זה בא לך! באמת! לא רואים אותם!) ! ואז ראיתי סולם וטיפסתי עליו. גם הם. וגיליתי שהוא מוביל לשמיים ממש מציאה למה לא קניתי את זה כשראיתי את זה בשוק הכרמל?! טוב אבל זה לא משנה, גם ככה אין לי את הכסף בשביל כמה שזה עולה...רגע! זה עולה רק 5 שקל! למה לא קניתי את זה!? איזה באסה!!! קיצר כשהייתי למעלה על ענן ראיתי את אלוהים! אמרתי לו למסור ד"ש לאיציק השמן שרצחתי אתמול והוא אמר לי שהוא בגהינום...וגם לבנות מדרגות נעות, זה הרבה יותר איכותי מהסולם המעפאן הזה! לא משנה. עדיין על הענן אני מחכה שהם יבואו ואז הרגשתי תחושה מוזרה כאילו אני גלילי! וגיליתי שאני פחית קולה(בלי נוזל בפנים כי זה המוח, שאין לי...)ואז הפנטומימאים דחפו אותי ונפלתי מהשמיים ושמעתי את כל העולם צועק לאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
נכתב על ידי , 21/10/2008 21:27  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

296
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , משוגעים , מדע בדיוני ופנטזיה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לthe myshehoo אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על the myshehoo ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)