לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Like a Dream


Sometimes Like a Nightmare...

Avatarכינוי: 

בת: 29

MSN: 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2009    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

8/2009

וואו XD אוקיי.... XD"


שנים אנשים!!! שניםםםםםםםםםםם XD

טוב, אז קודם כל... אתם זוכרים אותי בכלל? חחחח

בעקבות שיחה עם יובצ' החלטתי לעדכן את הבלוג אחרי טריליון שנה... (בערך 8 חודשים?)

אז.... היה מפגש וכנס לפני חודש ולפני כמה ימים ואני נורא נהניתי!

אנשים אתם בכלל לא יודעים עד כמה!

כל האנשים שדווקא אני לא רואה כל יום ולא גרים קרוב אלי- אותם אני הכי אוהבת.

הם הכי מבינים אותי ואני מרגישה שהם ה-חברים שלי (:

אז רק שתדעו שאתם האנשים הכי יקרים לי ואני לא רוצה לאבד אתכם אפעם (L)

וגם אותך נועה ח שהתעקשה שאני אתן לה את הבלוג שלי בשביל הנוסטלגיה XD

וזהו.... שנה הבאה אני מקווה שיהיה לי זמן לנשום בכלל...

יש לי כל כך הרבה דברים!

עדיין לא קניתי יומן בכלל.... אהאאהאהאהא אמא איפה את כשצריכים אותך? XD

אם אני אספיק ממש לפני תחילת השנה ואם לא אני רוצה לאחל לכם עכשיו שתצליחו בלימודים ותעשו כמיטב יכולתכם!

בהצלחה ושאר חופש נעים 3>

-חופית-

 

עריכה: מי שרוצה את המשך הסיפור שיגיד לי אני אפרסם ^^"

נכתב על ידי , 25/8/2009 00:43  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





1,795
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לחופית מ. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על חופית מ. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)