לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הבלוג האישי שלי ו..זהו!

היערות? מחמאות? לזה יש תגובות ^^

Avatarכינוי:  אני עצמי ואנוכי P=

בת: 28





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2008    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2008

תשובות לשאלון השבועי


מה את רוצה להיות כשתהיי גדולה?
אין לי מושג o_O


מה את עושה כדי להשיג את זה?
בינתיים?!
כלום [הרי אין לי מושג מה אני רוצה להיות XD]

איפה את רואה את עצמך בעוד 5 שנים?
בסוף תיכון?!
אולי גם בנתניה במקום בת ים [ההורים שלי רוצים שנעבור לשם =/]

איפה את רואה את עצמך בעוד 10 שנים?
עם חבר/בעל חתיךךךךךךך!!!
[מאיפה לי!!!???]

מה יקרה אם לא תצליחי להגיע למטרות שלך?
אני אבכה ואחרי זה יעבור לי...
[נו מה אני צריכה להתאבד?!]

האם תרצי להתחתן?
ב-ר-ו-ר שכן!!!
רק עם מישו חתיך ו/או חמוד XD

מדוע להתחתן? בגלל כסף או אהבה?
אהבה!
מה לא ברור?
קקה על מי שמתחתן בגלל כסף!!

כמה ילדים את רוצה?
מקסימום?!
2

האם תהיה לך חיית מחמד? איזו?
כלבלביקקקקקקקק!!!


נכתב על ידי אני עצמי ואנוכי P= , 5/11/2008 16:01  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



חבג'י חבג'י חבג'ה [אין לי רעיון לכותרת אז פרטים בהמשך XD]


ממצבבבב?!

סורי שלא עדכנתי מלאמאמלא זמןןןןןןןןןןןן XP

בגלל שהייתי בעונש ושוב- ב-א-ס-הההה

אבל לשמחתי אני כבר לאאאאאאא

 

אני מעדכנת עכשיו מהבצפרררר [אני וחברה שלי איילת-נייס טו מיט]

מכינות עבודה שמכריחים אותנו להכין על המקומות שכל הילדים מהחטיבה הצעירה נסעו אליהם היוםםםם

אני ל-א נסעתי =[ [אבל אני לא ממש עצובה =)]

 

הטיול יהיה להם עד מחר.... טוב, שיהנו ^^ הם יישנו בשקי שינה באיזה מאהל ויטיילו ק-י-ל-ו-מ-ט-ר-י-ם בגליל התחתון.. [או העליון]

-חמוד נכון ?!

 

קיצררררר אני חייבת לגמור כי יש לי עבודה.

איילת מוסרת ד"ש לכל ההומואים שעדיין לא מצאו אהבה :)

[זאת הייתה איילת ו.... עכשיווווו:

ביייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייי ארבואה(צרפתית לביי)

 

~עריכה~

 

היום יום  חדששששששיקקק

ועדיין-עידכון מהבצפררר!!!

 

אני מתכתבת עכשיו עם חברה של באייסי [והיא יושבת במחשב שלידי XD]

 

אבל בכל זאת בא לי שאלון!

[אני יענה על השאלון השבועי והוא יופיע בפוסט הבא סבביק?!]

 

ועוד פעם-

נכתב על ידי אני עצמי ואנוכי P= , 4/11/2008 12:00  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





91
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאני עצמי ואנוכי P= אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אני עצמי ואנוכי P= ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)