לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

With Out Any Thought



Avatarכינוי:  Hina-San =3

בת: 28





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2008    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

11/2008

האללווואאהה D:


 

האלוואאה

אז מה נשנשים? מה קורה? D:

מצטערת על חוסר העדכון ^^"

היה לי מבחן במתמטיקה,אנגלית,עבודה באזרחות וגאוגרפיה =.=

לא היה לי זמן,אפילו לא שנייה.

וגם הייתי בטיול של יומיים בנגב :P

וחזרתי אתמול ^^"

אז החלטתי לעשות פוסט :P ( סוף - סוף )

תהנו :P

~ ~ ~ ~ ~ ~ ~  ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

מקבץ כפתורי אנימה :

 את הכפתורים ל א - א נ י - ה כ נ ת י ! ><

אלא כפתורים מאוסף האישי שלי , שהועלו מהתיקייה שלי .

תחשבו כמה זמן צריך כדי להעלות הכל OO

מי שמזהה כפתור שהוא הכין שיכתוב בתגובות ואתן קרדיט (;

שימוש אישי כי לא אני הכנתי.

תהנו ^ _ ^

 

     

     

    

     

     

         

     

   

       

   

       

   

 

~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

תמונות אנימה ^,^

אפשר להשתמש בעיצובים,חתימות וכל מיני [;

תהנו,ואל תשכחו.לשמוש אישי בלבד!

תהנו D:

 

     

     

     

   

   

   

   

 

 

~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

 

ולסיום : מבצע D:

 

            

*המבצע מימין לשמאל*

1-

2-

 3-

4 - 567018

 

 

~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

זהו ^.^

בקרוב אעלה תמונות מהטיול שלי [;

תהנו,ותגיבו

למה.? , כי תגובה לא עולה כסף

עד כאן,

מאקי~:P

 

נכתב על ידי Hina-San =3 , 19/11/2008 08:27  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

443
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לHina-San =3 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Hina-San =3 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)