לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

•Avatars•


אהבה לכפתורים.

כינוי:  Avatars.♥

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
4/2009

עידכון מצב.


היי.

החלטתי שאני לא מבטיחה יותר "לא אנטוש" וכל זה, אלא אעדכן רק כשבאמת בא לי.

תזכרו שאני לא חייבת לכם כלום ( - ;

תחייו גם בלעדיי הכפתורים שלי, ככה שלא נורא אם יהיה הבדל גדול בין הפוסטים.

מבצעים החלטתי לבטל . גם ככה אין לי כוח לזה.

אבל אל תדאגו, כל מי שנרשם למבצע בפוסט הקודם כן יקבל את הפרס שמגיע לו.

 

תכלס חשבתי גם לעשות פוסטים יותר ארוכים, משמע יותר כפתורים משמע יותר זמן לעשות.

והחלטתי לבטל שוב את כל הבקשות שלכם ולהכין תיבת בקשות חדשה לגמרי. בפעם השלישית בערך

 

אל תדאגו, אני כן אעדכן ואני לא נוטשת פה בכלל. רק רציתי להודיע לכם על זה.

שקלתי לקחת שותפה, אבל החלטתי שלא, זה הבלוג שלי והוא יישאר שלי.

אני אכין כפתורים כשייצא לי, כשיהיה לי זמן, וכל זה, וכשאני אגיע למצב של 100 + כפתורים אעדכן.

אולי אני אמחק את כל הפוסטים הקודמים, ואסדר קצת. נראה כבר.

 

תבקשו בינתיים כפתורים מסוגים שונים. אשתדל להכין ולא לשכוח את הרשימה.

אינה.

נכתב על ידי Avatars.♥ , 25/4/2009 15:17  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

4,697
הבלוג משוייך לקטגוריות: תחביבים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לAvatars.♥ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Avatars.♥ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)