לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

amm...



Avatarכינוי: 

בת: 27

Skype:  cool__cat-mss 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2009    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

8/2009

פוסטמונות קצר :)


למעטה

נכתב על ידי , 18/8/2009 21:18  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



פוסטמונות קצר ?!


 

 

 

ואווו כמה זמן לא עידכנתי

איזה חצי שנה לא נכנסתי ><"

 

אין הרבה מה לספר היה חופש מדהים!!!!! ועוד יומיים יומולדת

תודה לאל אני מרגישה שניתקעתי בגיל 12 כבר איזה שנתיים ><

 

אני אירית ונסטיה ניסינו מרוב טיפשותנו לעשות הליכות

מה שבסוף התברר שזה לא עוזר בכלום ....ניתפסו לנו כל השרירים (לפחות לי...) בכל זאת היומולדת שלי יהיה בשפיים (פארק מים) ולא רצינו להיראות כמו פרות בביקיני

 

אתמול נסטיה ואירית ישנו אצלי שתיהן היה כיף אבל שמחתי שהן הלכו בסוףXDD

עד אחד בלילה רק צרחנו איפה כל אחת תישן כי אירית לא רצתה ליד נסטיה ונסטיה

רצתה באמצע עם הפוף ,עד שאבא שלי דפק בדלת ואחרי 5 דקות כבר הינו על סף שינה

אירית קמה ב6 וחצי והעירה את שתינו (למה זה לא מפתיע אותי הרי כל יום אני קמה ב 6 וחצי בבוקר בחופש כי משעמם לי )

נסטיה חזרה לישון כשאני ואירית תחנו איזה 3 ביצים כל אחת ><

 

בבוקר מרחנו לנסטיה משחת שיניים על הפרוף אבל לא הלך כי התפקענו מצחוק והתברר שהיא לא הצליחה

 להירדם ומרחה את כל המשחה על השמיכות  (נחשו מי ניקה הכל!!)

אחרי שהפחנו לי את הבית ,מחליק ותלתלים אחת לשניה והצתלמנו במרפסת

הן הלכו :) אבל בכל זאת זה היה שווה את זה

היה כיף!!

אין הרבה תמונות והוידאו אצל אירית אז אני יעדכן אחר כך או משו? סליחה שחצי מהתמונות הפוכות אני לא יודעת איך הופכים -.-" הפרצוף שלי זה באיזה אפקט בפלא הוא לא חלק עד כדי כך

 

 

צילמתי איזה חתולה שלא מפחדת ממני ברחוב 0.ס

דוגמנית  3:

 

אני בתל אביב

 

בבית ^0^ (הפוכה לגמרי) 0.0

 

פרה!!!!

חחחחח ><

 

את זאת אהבתי 3>

 

זאת פחות

 

 

 

ציתותיישן !!!!

*אני חופפת שיער*

אחותי (בת 6):מרגו את תמיד רצית שיער חלק כמו שלי ?

אני: אממ.. כן.

אחותי:אהה כי אני תמיד רציתי שיער עקום כמו שלך! D:

*ואו תודה D:*

 

 

*אירית לוקחת את הקרית של מישל*

אני:מישל, מה עשית לקרית שהיא כזאת מלוכלכת?

אחותי: הקאתי עליה :)

*WTF???*

 

*ישנו 4 בנות הסוף של כפיות*

אני:אני מפחדת לישון קרוב לקיר ועם יקפוץ עלי איזה חרק?"

אחותי:אני מפחדת לישון ליד הארון!!!"

אירית:מה כבר יקפוץ עלייך הבגדים?"

 

 

 

טוב יאלללה בייי D: 

נכתב על ידי , 18/8/2009 17:33  
24 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





1,610
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , משוגעים , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לyuki^^ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על yuki^^ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)