לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים



כינוי:  friday deep

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


9/2008

גשם


ברחובות כיבו מזמן את הניאון

את נראית לי עייפה, נלך לישון

האור דולק בחדר השני

אבל מישהו בוכה, וזה לא אני

 

אני רוצה לשמור עלייך ועלי

היום עבר עלינו יום קשה מדי

בחוץ יורדים עכשיו גשמי ברכה

ואת בוכה, ואת בוכה

 

ספרי לי מה כבד עלייך

את כל מה שחבוי בך ונרדם

אני אמחה את דמעותייך

ורק שלא תבכי עוד לעולם

 

אין מקום לדאגה, היי שקטה

אני איתך, את לא לבד, לעת עתה

עכשיו הכל זורם כאן במנוחה

ואת בוכה, ואת בוכה

 

ספרי לי מה כבד עלייך

את כל מה שחבוי בך ונרדם

אני אמחה את דמעותייך

ורק שלא תבכי עוד לעולם

נכתב על ידי friday deep , 24/9/2008 14:57  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 18 עד 21 , משוגעים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לfriday deep אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על friday deep ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)