לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים



כינוי:  friday deep

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


9/2008

you're asking me will my love grow.. i don't know, i don't know


לא יכולה לתאר את ההרגשה הזו של חלום ילדות שמתגשם מול העיניים שלך.

עדיין לא מצליחה לעכל שהייתי בהופעה של האדם ששינה לי את החיים, שהפך אותי לאדם שאני היום, שבזכותו יש לי את תפיסת העולם שיש לי, שהוציא אותי מכל כך הרבה מצבים גרועים עם המוזיקה שלו. כל כך רציתי לפגוש אותו יום אחד ולהודות לו. פול ג'יימס מקרטני.. זה הכי קרוב שהגעתי. זה המעט שיכולתי לעשות כדי להודות לך על כל מה שעשית בשבילי, על כל המוזיקה, על כל ההשראה, כל העידוד.. הכל. מקווה שלפחות את הריאיון שלי ל-NBC אתה שמעת.. למרות ששום מילה בשפה האנגלית או באנושות יכולה לתאר מה אתה בשבילי בעצם. לא יכולה לתאר את ההרגשה המדהימה הזו עכשיו של התדהמה שלא עוזבת אותי, שמשאירה אותי שקועה כל כך בדברים שקרו שם ובמה שאתה והביטלס הייתם.

הצלחת לקרב לבבות ביני לבין אנשים אחרים שצברתי איתם מטענים קשים במשך הזמן. הכל פשוט נמחק. מדהים איך גרמת להכל להתקרב למה שהוא היה שוב. רק טוב יותר, מעבר לזה. כל הכעס והטינה והפגיעות נעלמו פשוט.. והתרכזנו באהבה שלנו. אני כל כך מאושרת בזכותך, פול. כל כך.

 

ג'ורג'...

כל כך רציתי לחוות את הדבר הזה איתך. אבל בהופעה הרגשתי שגם אלייך הגעתי הכי קרוב שאפשר... כי ברגע שפול הקדיש לך את something, מיד התחלתי לבכות עלייך ולשיר עם קול רועד, וכולם שרו גם, וידעתי שאתה שומע ומאושר על זה.

אין לך מושג מה אתה בעיניי. התגלמות היושר והצניעות והכשרון. אתה בהחלט האגדה שעשו ממך, ומעבר לה.

כמעט שבע שנים למותך... אני זוכרת את היום הנוראי ההוא שבו הודיעו על כך שהסרטן הכניע אותך. כל המשפחה שלי נכנסה למצב כניעה טוטאלי ביחד איתך. אפילו אני, שהייתי ילדה, הרגשתי כאילו חלק מהנשמה שלי נלקח איתך.

ג'ורג'.. חלק מהנשמה שלי תמיד יהיה שלך. זוכרת תמיד מה היית ומה גרמת לי להיות.

 

החוויה הטובה ביותר בחיי עד כה.

הביטלס.. תודה.

נכתב על ידי friday deep , 27/9/2008 15:41  
הקטע משוייך לנושא החם: הערב, פול מקרטני בפארק
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 18 עד 21 , משוגעים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לfriday deep אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על friday deep ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)