לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Dig Out Your Soul


פוטנציאל לא ממומש

Avatarכינוי: 

בת: 29





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2012    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

10/2012

למען האמת,


ואם נהיה כנים, כנים לחלוטין, לא כל כך רע לי.

לא, זה לא נכון. די טוב לי. כאילו השינוי הזה, שדי נכפה עליי, גרם לי לראות ששינוי זה לא כל כך נורא. אז השתניתי.

והימים היו מלאים בהצלחות קטנות וכמעט בלתי-מורגשות, כמו לקבל מאה בספרות או לרוץ 17 דקות בלי להפסיק. ושינויים קטנים, אבל קצת גדולים בעצם, כמו לקצר את השיער, או לעבור מגמה (כן כן, בכיתה י"ב). ודיבורים חדשים עם אנשים ישנים, ולהרגיש מוערכת באמת ויפה באמת, ולא רק כי מישהו מסתכל אליי כאילו אני היצור הכי יפה שנברא אי פעם, אלא יפה ומוצלחת מתוך עצמי.ואני כותבת הרבה, הרבה מאוד אפילו, ומציירת קצת למרות שאין לי כישרון. ואני מנהלת פרוייקטים, המון המון פרוייקטים, ומצליחה, ואפילו קצת, להתאושש.

ואם קשה לי ומר לי ורע לי, יש לי המון חברים שאני אוכל לבכות להם, ואסמס אחד לרעי או ליושי פותר את הכל, והדבר היחיד שמפריע לי כרגע, באמת באמת היחיד, הוא שאם אסמס למישהו שיש פה ריח של נמלים מתות, נמלים מתות בכל מקום, אז אף אחד לא יבין. אבל מצד שני, אני גם לא בטוחה כמה הוא הבין.

 

אז לא רע. 

נכתב על ידי , 26/10/2012 16:54  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



56,988
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאוספת מילים. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אוספת מילים. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)