לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Dig Out Your Soul


פוטנציאל לא ממומש

Avatarכינוי: 

בת: 29





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2012    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

12/2012

אם נשרוד את המבול הפעם


חלומות שואה שלא עוזבים, אבל הוא הופך אותם להרבה יותר בסדר. ישנה עשר או חמש עשרה שעות בלילה. מפסיקה לצאת מהבית או לעשות דברים מועילים או ללכת לבית הספר, רק לישון ולישון ולישון. החיוך תמידי ולא עוזב את הפנים,ועדיין הוא הדבר שכולם מחמיאים לי עליו הכי הרבה, אבל באיזשהו מקום אני יודעת שאני לא בסדר. הכל מרגיש כמו חלום. כל דבר שאני עושה הוא רק דרך יצירתית לברוח, אבל כל עוד יש חיוך ואין נכשלים או חתכים גלויים לעין, הכל נראה בסדר גמור. אפילו הפצעים שבולטים בטירוף כבר חודשיים נהיים כהים יותר, בולטים פחות, והפסיקו לעורר שאלות.

אז היי, הכל בסדר, אין סיבה לחשוב אחרת. 

 

אני אוהבת להרגיש יפה ושמחמיאים לי כל הזמן, אני מתחילה לחבב את עצמי לאחרונה, בעיקר כשאני לא אוכלת כמעט שום דבר (אבל היי, עכשיו זה מטעמים מוסריים, אז אפילו מחבבים אותי יותר). אני אוהבת למצוא פורקן בכתיבה או בלברוח לעולמות אחרים, אני אוהבת לעלות על קווי אוטובוס שלא שמעתי עליהם מעולם ולברוח לחור הכי רחוק שאפשר להעלות על הדעת. אני אוהבת לדבר עם אנשים ישנים-חדשים, חמוצים-מתוקים, עד שלוש לפנות בוקר. אני אוהבת את התחושה הטובה שיש לי כשאני מדריכה, אני אוהבת את העובדה שהיומן שלי מלא באוכל סיני או רפלקסולוגית לצד מועצת נוער מחוזית, אני אוהבת לחיות לפעמים,אבל רק לפעמים.

אני אוהבת את התחושה שזהו,התגברתי. אני אוהבת את הפרפרים בבטן והחיבוקים ושיחות הנפש עם אנשים חדשים שככל הנראה לא אראה עוד לעולם.

הגיע הזמן להוריד את הנדנדה שעל הצוק, ולא רק באופן מעשי- אלא בכל האופנים שיכולים להיות. 

 

אני ממש אוהבת אנשים חכמים, בעיקר כשיש להם גומות. העולם החיצוני מלא בקסם ונצנצים וחדי קרן מעופפים, הפנימי מלא בחלומות שואה וזוועות. שיחה עם לאוניד גרמה לי להבין שהדבר העיקרי שמניע אותי הוא הפחד- לא לפגוע באנשים, לא להיות מישהי שאני לא, לא להיות נטל- וזה די על הפנים. אדם צריך להיות מונע מאהבה, ולא מפחד. 

נכתב על ידי , 22/12/2012 11:14  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



56,988
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאוספת מילים. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אוספת מילים. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)