לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Dig Out Your Soul


פוטנציאל לא ממומש

Avatarכינוי: 

בת: 29





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2013    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
2425262728  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

2/2013

יום האהבה, מזווית קצת אחרת.


אז מה, יום האהבה?

בדרך כלל אנשי העולם מתחלקים לשניים. 

החצי הראשון מתעב את יום האהבה, נייטרלי לגביו, טוען שהוא של הגויים יימח שמם, ציני או פורץ בבכי משום שהוא פוראבר אלון. נו, מכירים את הטיפוס.

החצי השני מתמוגג מאושר. הם אנשי השוקולדים והלבבות, הבלונים בצורת לב, התכשיטים היקרים, המסעדות. 

שני הצדדים לגיטימיים לחלוטין, אבל יום האהבה בשבילי הוא משהו קצת אחר.

 

אם לשים את הציניוח ואת המסיכות בצד, אני באמת אוהבת את יום האהבה. אני חושבת שאהבה היא הכוח המניע את העולם. אהבה, ולא כסף, אהבה ולא כוח. כל אחד ואחת מאיתנו זקוקים לאהבה, ולא משנה כמה ננסה להכחיש. אני לא מדברת על אהבה רומנטית דווקא. 

אהבה לעולם, אהבה למשפחה, אהבה לחברים. אהבה עצמית,אהבה לדברים שאתה עושה. אם לא הייתה לי אהבה אני לא יודעת אם הייתי מוצאת סיבות לחיות. ועד שסוף סוף יש יום שמקדש את האהבה הזאת לעולם, שמאפשר לך לצאת מהבועה ומהדיכאון ולשים לב לכל האנשים הנפלאים שקיימים מסביבך, ולהרשות לעצמך לאהוב אותם- זה מדהים. וצריך לחגוג את זה, ולחגוג מכל הלב.

 

רציתי לכתוב פוסט מעורר מחשבה בהשראת "אומנות האהבה", שזה ספר מדהים, אבל אני אוותר ואלך לכיוון קצת שונה.

אני חושבת שהבעיה העיקרית של אנשים היום היא שהם מפחדים לאהוב. מפחדים להגיד "אני אוהב אותך" ולהסתכן בכך שאולי זה לא יהיה הדדי. מפחדים להגיד תודה על מה שיש להם, כי אולי זה ייעלם. מפחדים להיקשר יותר מדי. והאמת, זה מובן לחלוטין. יש באהבה משהו מאוד פגיע. להרגיש זה להסתכן בכך שאולי הרגש לא יהיה הדדי, ואולי תהיה אכזבה. 

אבל... אל תתנו לפחד לעצור אתכם, כי זה יכול להפוך לדבר הכי מדהים שקרה. אל תפחדו לאהוב. אהבה לא צריכה להיות משהו שתלוי באחר, אלא רק בעצמכם. וברגע שיש לכם את האומץ לאהוב- יש לכם את הכל.

הרבה אנשים חכמים אמרו בניסוחים שונים- "הרוצה להיות אהוב- היה אוהב." ברגע שאתם מרשים לעצמכם לאהוב העולם כולו אוהב אתכם בחזרה (אמנם קלישאה, אבל קלישאות הן דבר נכון!)

 

אז אנשים, המסר שלי אליכם- תאהבו. אל תפחדו לחיות. תצאו ותגידו לעולם שאתם אוהבים אותו. בחיוך,בנשיקה,במילה טובה. תאהבו את עצמכם, כי אלוהים יודע עד כמה זה חשוב. תאהבו את האנשים שמסביבכם. תבחרו לחיות מתוך אהבה ולא מתוך פחד, ותעשו כל פעולה שלכם מתוך אהבה. זה הדבר הכי כיף בעולם. 

 

אני אוהבת אתכם.

טל,

שאת יום האהבה שלה בילתה בהתנדבות מקסימה ובהענקת חיוכים לכולם במקום בילוי רומנטי עם החבר שלה, כי זה מה שקורה כשהוא בגיבוש לש"ש. צריך למצוא חבר עם פחות ערכים,ארג עצבני 

נכתב על ידי , 14/2/2013 22:20  
הקטע משוייך לנושא החם: Valentine’s Day - יום האהבה
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



56,988
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאוספת מילים. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אוספת מילים. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)