לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Dig Out Your Soul


פוטנציאל לא ממומש

Avatarכינוי: 

בת: 29





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2012    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

10/2012

לשקוע בעתיד ולא בהווה.


- לרענן את אוסף המוזיקה באמפי

-לשקול 46.5, אם אפשר אז פחות (וכן, יש למספר הזה משמעות עצומה)

-מלא מלא בגדים חדשים

-לכתוב שעה ביום לפחות.

-להחליט כבר מה את עושה עם המגמה, ולעשות את זה.

-שופינג מטורף בהכל בשקל.

-להריץ את טקס רבין שאני מארגנת, ולעשות את זה מוצלח ברמות מטורפות.

-להריץ את השבת שאני מנהלת, ולעשות אותה פאקינג מדהימה.

-כנ"ל הוועדה שלי. 

-לקרוא. 

-ללמוד.

-ללמוד ספרדית.

 

אני רוצה להיות מושלמת נורא והכי יפה בעולם. 

נכתב על ידי , 28/10/2012 20:24  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



שלום,


אני טל ואני הולכת להיות מושלמת. צריך לרענן קצת את מעגל החברים, כי בחיי שאיכזבתם. 
נכתב על ידי , 28/10/2012 19:04  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אם הייתה לי שחפת אז הייתה לי אהבה.


אם הייתי חולה בשחפת,

הייתי קונה מכונת כתיבה.

סתם ככה, להתחבר לרוח התקופה.

מקשים מתקתקים תקתוקים מתקתקים

והסיפור שלנו היה נכתב. 

 

אם הייתה לי מכונת כתיבה

אז היה לי סיפור לכתוב,

סיפור מתוק בריח של דם

עצמות הבריח בולטות בלבן

עיניים נעצמות לרגע, ולא נפקחות.

 

אם עיניי לא היו נפקחות,

אולי אז היית בא.

מחזיק אותי כאילו לא נפגשנו מעולם

נשיקה על הלחי ועל המצח גם

מחבק אותי כך שלא אעזוב לעולם

 

אם הייתי חולה בשחפת 

הייתי מתקתקת שירי אהבה

בלי להתבייש,בלי לחשוש,

בלי להשתמש במילה לא נכונה.

 

אם הייתי חולה בשחפת 

והיינו מטיילים לנו בים,

רואים ציפורים,שחפים מעופפים,

משאירים מאחוריהם רק ריח של דם.

 

אם הייתי חולה בשחפת,

מוסתרת מאחורי איפור כבד,

בשיעול אחד, רגוע

כל העצב היה יורד.

 

אם הייתי חולה בשחפת

והייתה לי מכונת כתיבה

הסיפור שהיה נכתב, באדום

היה ללא ספק סיפור אהבה. 

 

 

(ולכן,ילדים, אל תתנו לי לראות מולן רוז'.) 

נכתב על ידי , 28/10/2012 17:00  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

56,988
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאוספת מילים. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אוספת מילים. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)