לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Dig Out Your Soul


פוטנציאל לא ממומש

Avatarכינוי: 

בת: 29





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2012    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

11/2012

My Body Is A Cage


העצמות שלי משתוקקות לצאת החוצה, אבל אני מסרבת לתת להן את החופש שהן ראויות לו כל כך. אז אני בולסת משולש פיצה.

מסרבת לתת לה לקחת את הכל, אבל בכנות כבר לא נשאר לי מה לתת.

וכל מה שאני יודעת עכשיו הוא שאני גדולה, כל כך גדולה, ענקית, עצומה,מפלצתית, הבגדים שלי מסרבים לעלות עליי וכל מה שנשאר ממני הוא בטן אחת גדולה ומלאה בשומנים. 

אני חושבת על השבת הראשונה שהייתי בה, כשסירבתי לאכול והוא ניסה בכוח לדחוף לי מלפפון לפה,רק שאני אוכל משהו. כמה שעות אחרי זה נהיינו ביחד, וזה היה כושל וטוב באותו הזמן ממש. מחר השבת השלישית, משהו שחשוב לי כל כך, משהו שאני מנהלת, ומי היה מאמין שנגיע למצב הזה.

 

הרבה דברים השתנו מאז הרגע הזה, כשישבתי אצלו בבית בפעם הראשונה אחרי צום של ארבעה ימים, העצמות משתוקקות לצאת החוצה ואני יושבת על הספה, קפואה, חצי-מחובקת איתו ומסרבת לכל מאכל שאמא שלו הציעה לי. הרבה זמן עבר מאז. פעם גם היה לו חתול. 

 

אני לא רוצה להמשיך ככה. 

 

 

נכתב על ידי , 29/11/2012 22:34  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



חוט של עצב.


זה התחיל מחוט של עצב שנמתח בין שנינו וגדל וגדל עד שנהיה להכל, מכסה את שנינו בבועה משלנו. נדיר למצוא את האנשים האלה, שמשדרים איתך על אותו התדר, שאתה יודע מה הם הולכים להגיד לפני שזה קורה. עם כל רגע שעובר עוד חלק בו נחשף, מספר לי סיפורים שלא שמעתי מעולם. אז אנחנו יושבים ביחד ומדברים, על אהבות ואכזבות וסיוטים וחלומות, לא מצליחים להירדם אז שוכבים על הגב ומספרים אחד לשניה סיפורים. 

ולא תמיד חייב להיות אבל, ולא הכל חייב להתמלא בנצנצים וקשתות בענן ולבבות. ולא הכל צריך להתמלא בריח שלו ובנשיקות.

ולפעמים יכול להיות נחמד פשוט לשבת על הצוק מתחת לשמיכת כוכבים ולדבר. וזה הכל.

המקום הזה מרגיש כמו הבית, המקום הזה מרגיש כמו התגשמות החלומות שלי למקום אחד ממשי. שום מילים לא יצליחו לתאר את ההרגשה של לשבת במדבר מתחת לכוכבים, להתנדנד על נדנדה שעומדת על צוק. שום מילים לא יצליחו, ולכן אפילו לא אנסה.

רק אגיד שמרגיש כאילו הגעתי הביתה.

 

 

 

מכירים את זה שאתם אוכלים עוף כי הייתם בטוחים שזה טופו, ואתם שונאים את עצמכם כל כך על זה?

אז כן. 

נכתב על ידי , 27/11/2012 14:23  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



איכס בנים


תנו לי קצת זמן להיות לבד

רוצה להיות לבד לנצח 

וסתם לדבר עד חמש לפנות בוקר

בלי שייצא מזה כלום

 

בינה זה דבר מופלא

הלכתי לרקוד במדבר 

זה סתם בשורות קצרות,

לא אמור לצאת מזה שום דבר.

 

זונה נרקיסיסטית,זאת מי שאני

אני לא אוהבת שבנים מתאהבים בי

תנו לי את החיבוקים ואת היחס

תנו לי שיחות עד שיבוא האור

אבל אל תאהבו אותי,

רק אל תאהבו אותי

כי לא משנה כמה אספר לכם,

וכמה תראו אותי רועדת בלי שליטה בגלל יותר מדי קפאין,

או כמה תצחקו עליי כי אני לא אוכלת, 

אתם לעולם לא תכירו אותי באמת.

 

ואתם לא אוהבים אותי,

אתם אוהבים את האשליה 

ולא משנה כמה זאת אני,

זאת אף פעם לא אני.

 

יותר נוח לכתוב

במבנה של שורות קצרות

שלא מביעות דבר 

נכתב על ידי , 25/11/2012 11:12  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

56,988
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאוספת מילים. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אוספת מילים. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)