לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Dig Out Your Soul


פוטנציאל לא ממומש

Avatarכינוי: 

בת: 29





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2013    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
2425262728  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

2/2013

דברים שאני יכולה לעשות במקום להרוג את עצמי


להכין את העבודה בפסיכולוגיה

ואת העבודה באנגלית 

להתקלח שעות

להתאפר

לשים לק 

לעצב את המחברת החדשה שקניתי

לסדר את הארון

לסדר את שולחן הכתיבה

לכתוב מילים יפות במחברת 

לקרוא את ספר הטאו

לקרוא את כוכבים בחוץ של אלתרמן

למצוא מתכונים חדשים ולבשל 

לעשות צמה

לצייר

לדמיין 

לכתוב 

לצאת לגבעות הדרומיות ולהתבודד

לשמוע אביתר בנאי כאילו אין מחר

לחיות. 

 

(רק שיעבוד רק שיעבוד רק שיעבוד)

(כולם בורחים ממני ואני נשארת לבד)

(אני חייבת לספר את עצמי למישהו)

 

נכתב על ידי , 27/2/2013 13:13  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



בכנות


בימים האחרונים אני מרגישה שאני רוצה לחזור. לא יודעת אם זה בגלל שחברים שלי מתאשפזים בהמוניהם, או בגלל הבגדים החדשים שקניתי, או האסון של משלוחי המנות. לא יודעת אם זה בגלל כאב של אחרים או כאב שלי עם עצמי.

בימים האחרונים הסכין נראית מפתה הרבה יותר, בעיקר על רקע הצלקות שכמעט ונעלמו. הקולות קוראים לי לחזור ולהרוג את עצמי. אני מדלגת בקלילות על ארוחות ומעבירה יד חומדת על עצמות הבריח שלי עצמי, רואה בעיני רוחי את הצלעות העתידות לבלוט ואת קעקוע הפרפר שאני שואפת לעשות. אני מסתכלת על העולם בעיניים אחרות, עיניים שרואות מספרים במקום מילים,מזהות ממרחקים הפרעות כאלה ואחרות. אני רוצה לחזור לאכול מאה קלוריות ביום, אם בכלל. אני רוצה לרחף בקלילות בעולם, יחפה. אני רוצה להיות קלילה, טהורה, מזוככת. אני רוצה עצמות. אני רוצה להרשות לעצמי לאבד שליטה, לצאת קצת מעצמי. אני רוצה לראות את הדם מכתים את בגדיי ומרוקן את נפשי מכאבים מיותרים. אני רוצה את המבטים הכאובים, את המילים היפות, את הליטופים העדינים. אני רוצה להסתחרר, להתעלף בצורה כה רומנטית. אני רוצה לחיות את המוות. להיות שלד מהלך. 

 

מאז שאני איתך אני לא מרשה לעצמי לאבד שליטה. לא שותה במסיבות, לא מרשה לעצמי להתקרב יותר מדי. מקימה מחסומים על גבי מחסומים, רק כדי לא להיפגע. אני רוצה להפסיק.

 

אני אוהבת את עצמי לפעמים. אתמול קניתי עקבים וחולצת-כנסת ומכנסיים מחוייטים, הרגשתי מבוגרת ואסופה וזקופה,כאשר כל מה שרציתי היה להתכרבל בתוך סוודר החתולים שלי בשיער אסוף ולישון ולישון.

 

כשאני רואה אתכם ביחד אני מרגישה צביטה עמומה ותו לא. עבר. 

 

אני לא הולכת למות, יש לי חלומות להגשים. 

 

-

יש לי את זה ביותר כנה? 

נכתב על ידי , 26/2/2013 13:47  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



מעיל גשם.


שמתי על עצמי חומת מגן

מעיל גשם

טיפות קטנות של רעל שפוגעות

ומתנדפות במהירות.

 

כי נשבעתי לעצמי

לא לתת למשקעים מהעבר

לחלחל.

 

בניתי אישיות

לעצמי, מעצמי

אש להבה פנימית

שמתפרצת בתוכי

וגם מים לא יכבו.

 

מעיל הגשם השקוף

חוסם מילים יפות

מפריע לך

לחלחל אל ליבי

 

מילים שבעבר

היו מרטיטות

את נימי נפשי

מתנדפות בלי להשאיר מאום. 

 

-

"אם את רוצה להיות שמחה לכי לטל, אי אפשר להיות עצוב כשאתה נמצא בסביבתה"

 

"פעם לא אהבתי את השיר הזה, אבל כל פעם שאני שומעת אותו אני חושבת עלייך וחיוך ענק עולה לי על הפנים" 

נכתב על ידי , 21/2/2013 21:50  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

56,988
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאוספת מילים. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אוספת מילים. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)