לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

The Latest Plague



Avatarכינוי: 

מין: זכר





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

2/2009


היי אנשים D:

לא עידכנתי הרבה זמן בגלל שלא היה לי מצב רוח וזה...וגם כי לא היה לי כוח ^^"..בעיקר בגלל זה כן XD

אבל עכשיו אני מעדכן לכם(סטעיייללל אעעעששש) 3>

קיייצצצצררר...קודם כל...מה חדש אממ...התספרתי וצבעתי D: (תמונות בהמשך)

אממממ ובתאכלס כזה זהו...XDD מאז הפוסט האחרון שלי אני השלמתי עם חברה הכי טובה שלי.

 

אמממ ובתאכלס הרבה דברים לא מסתדרים אצלי בראש בזמן האחרון אבל אני ישמור את זה כבר לעצמי.

אבל בתאכלס נמאס כבר שכל יום נראה אותו דבר =\

יענו זה כמו שגרה כזאת "קם,עבודה,הביתה,חברים,הביתה ולישון"

ככה כל יום.זה מעצבן רצח ><"

 

טוב אבל לא משנה נעזוב את זה XD

אמממ דרך אגב אני בא למפגש 10.2 את מי רואים? D:

 

טוב אני בינתיים יסדר קצת את הראש שלי וינסה להבין מה אני רוצה מעצמי.


תמונות עם התספורת החדשה!!! D:

 









חחח נו איך? ^_^"(כן אני יודע שאני מכוער תפסיקו כבר לזרוע מלח על הפצעים XDDD)



The ocean pours from her eyes
While the statues crumble aside
And this city overrun with traffic
Is so over concentrated with the static

 

And I scream
And nobody listens
And I scream
But everyone's louder
Drink until everything seems to make sense
In this desperate night, we were all wearing costume

 

Lay awake until the stomach settles

Just one taste will make it all feel better

 

Kill! Kill! Kill! Kill

 

You never had the guts to face me

 

I need you
Bye bye, blues
Bye bye, blues...

 



נכתב על ידי , 2/2/2009 23:09  
122 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





6,289

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לJackieXCORE אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על JackieXCORE ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)