לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

חיי בשנקל 60



Avatarכינוי:  Never.sayNever

בן: 31

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2009

אחרי כלכך הרבה זמן אני מרגיש את זה



הרגשתי שאני צריך לחזור

מרוב שיעמום אומשהו כזה

התקופה הזאת הורגת אותי מכל הבחינות

והדגש הוא על הבחינות והבגריות

אין פשוט היתחשבות לגיל שלנו

לעומס ולהכל

ותמיד יש את האצבע המאשימה שבאה לכיוון שלנו

שאומרת שאנחנו אלה שגרמנו לכך

ושכל מה שהם עושים זה רק לטבתנווווווו

זין !

יודעים רק לדבר ולדבר אך המעשים שלהם שווים לתחת

בקיצור הנושא הזה דיי מעצבן אותי כמו ששמתם לב

ישלי המון מה להגיד בקשר לזה

בקיצור הזמן האחרון עובר לי כלכך טוב מבחינת חברים

למדתי לכבד את מי שרשאי לזה

והשארתי את מי שקרוב

ואת הגרעין הפנימי אני שומר עליו בשרשראות D:

בקיצור היום הארוויזיון 2009

ואני ואנג'ל במתח מטורףףףף אחרי

החצי גמר שאני והיה הימרנו מלא ורק איזה 3 שירים ממה שבחרנו

ניבחרו

ופאקקקקקקק איזה שיר נוראי של ישראל היה

פשוט הן היו ניראות כמו מלכות סאדו מאזו

ומזה הערבית הזאת שדחפו שם ???????

כמה אפשר להיות לקקנים לעולם

פשוט בושה לארץ שלנו

בקיצור ניראלי שזה הזמן של החזרה שלי

ותיתקוננו למלא פוסטים ;)

או שלא חח

יאלה בייביב

 


נכתב על ידי Never.sayNever , 16/5/2009 14:14  
14 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מתוסבכים , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לNever.sayNever אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Never.sayNever ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)