לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אלו הם החיים ואנו צריכים לחיות אותם



Avatarכינוי: 

בת: 28

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2009    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

2/2009


אהלן...

שכחתי לספר לכם משו ^^...

לפני שבועיים וקצת הארנבת של אח שלי המליטה שישה גורים מתוקיים והם קיבלו את הגוונים של ביט ביט הארנב שלי :)

קיצר הם ממש ממש ממש חמודים אתם לא מביניםםם! הם ניראה לי אפילו לא שוקלים קילו גרם! זה כמו להחזיק חביל תישו קטנה!!

הם כאלו חמודים אני מתה עליהם והם כאלו עדינים ומצחיקים כי הם מנסים לקפוץ וזה קורעע!

קיצר אתמול היפגשנו בניהם לבין האבא המאושר שלא ידע בכלל על לידתם..

אבל הוא גם לא ממש הבין.. XO הוא רק הריח אותם ואז כל הזמן רצה לברוח לאשתו "בובה" האמא אבל לא נתנו לו בגלל

שהיא הייתה מפרקת לו ת'צורה כי היא מפחדת שהוא יגע בהם חחח..

טוב המלטה של גורים זה ממש נחמד..

ואחר כך שהם גדלים זה הדבר הכי חמוד בעולם כי גם אפשר לגעת בהם וגם הם כאלווו חמודים!!

 

 

 

נכתב על ידי , 3/2/2009 18:31  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





51
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , תחביבים , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לnoshi2 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על noshi2 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)