לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


When the world is in tatters ,And destruction is near .You can come with us here When the people are strangers, You'll rest here with me, In a moment of peace...

יום הולדת שמחAvatarכינוי: 

בת: 32

MSN: 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2009    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  




הוסף מסר

12/2009

סיפור חדש + תיקון תקלות טכניות


אז אני מודעת לעבודה שלא עידכנתי הרבה זמן.

קצת שחכתי שיש לי בכלל את הבלוג הזה... אופסי!

בכל מקרה, הבחנתי בכמה תקלות תכניות ושגיאות בקישורים בצד. אני שמחה להודיע לכם כי כל התקלות תוקנו ועכשיו אתם יכולים לגשת ולקראו את כל היצירות בצורה נוחה!

מצטערת על האי נוחות שנגרמה לכם בעקבות ההזנחה והקישורים המקולקלים בצד!

בכל אופן אני מפצה אתכם בסיפור חדש ומומלץ, הישר מן התנור (סיימתי את כתיבתו לפני דקות ספורות).

הקישור לסיפור החדש "הקונצרט" נמצא ב"סיפורים קצרים" ברשימות בצד.

מקווה שתאהבו אותו!

 

שלכם, סובוס.

נכתב על ידי , 5/12/2009 21:34  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

81
הבלוג משוייך לקטגוריות: יצירתיות , פילוסופיית חיים , האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לSovus אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Sovus ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)