לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

PrO AnNa- My LoNg jOuRny...-HeLp Me..


היי אני בת 16 והגובה שלי -1.61 ואני ממש שמנה-אני ממש חיית אדם אני שוקלת 58(:O) כן.כן אני יודעת בושה ויש לי בעיה בזמן האחרון שאני פשוט לא מצליחה לסגור את הפה הגדול שלי פשוט לא-וזה ממש מדכא אותי-אז דרך אחת הובילה לאחרת ומצאתי את עצמי-עם פיתרון אחד-פרואנה3>


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2008    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

10/2008

כמה טיפים שמצאתי..-טיפים נוספים ממש יעזרו!!


דברים קטנים שעושים את כל ההבדל
&amp;nbsp;• להתקלח במים קרים. הגוף שורף קלוריות כדי לחמם את עצמו.
&amp;nbsp;• לראות טלויזיה/להיות על המחשב בעמידה. הגוף שורף כפול קלוריות מבישיבה.
&amp;nbsp;• לישון כשרעבים.
&amp;nbsp;• ללעוס הרבה מסטיקים.
&amp;nbsp;• לשתות מים קפואים כל שעה שנייה.
&amp;nbsp;• לצאת למקומות ברגל ולא לבקש שיסיעו אותך.
&amp;nbsp;• במקום כסף לאוכל לקנות לעצמך משהו מועיל.
&amp;nbsp;• לרקוד כל פעם שיש שיר טוב ברדיו.
&amp;nbsp;• לעשות ספורט באמצע הלילה כשכולם ישנים.
&amp;nbsp;• להקיא אם הגזמת באכילה.
&amp;nbsp;• מדי פעם להכין לעצמך אוכל ולזרוק אותו כדי שאמא לא תחשוד.
&amp;nbsp;• להמנע ממסעדות.
&amp;nbsp;• לאכול בעירום מול מראה. אין סיכוי שתמשיכו לאכול.
&amp;nbsp;• לספור עד 100 לפני שאוכלים משהו.
&amp;nbsp;• ללעוס את האכול עד שהוא מגעיל.
&amp;nbsp;• ללעוס אוכל ואז לירוק אותו לזבל.


ממש יעזרו לי עוד טיפים בבקשה........

נכתב על ידי , 26/10/2008 22:04  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



הסיפור שלי עם אנה...>>


י שלום משום שכבר קראתם את הפתיחה למעלה -אמשיך מפה...
החלטתי כמו שאמרתי- לרדת במשקל אבל לא להמשיך עד למצב של אנורקסיה-לדעת מתי לעצור...
אני עכשיו פתחתי את האתר ואין לכם מושג כמה אני שמחה ומלאת התרגשות בגלל שנמאס לי שיום גורר יום שאני פשוט לא יכולה להפסיק לאכול-אני ממש פאקינג מכונת אוכל מהלכת.. וזה עצוב זה ממש מדכא אותי ואחרי שהיום נגמר כל רגשות האשמה והנקיפות מצפון לא עוזבות אותי בלילה והבעיה שלי בעיקרון -זה שאני תמיד קובעת שמחר אני אתחיל דיאטה וככה וככה ואני אפ'פעם לא עומדת בדרישות-מה שבאמת עצוב זה שאני אפילו לא מנסה..-אני חושבת שאפילו אני לא רוצה -כי באותו רגע קשה לי לעמוד בפיתוי..-התאווה-אלוהים מה שהיא עושה לי היא גוברת על הרצון שלי-המחשבה שבאה לי בראש שאני אוכלת היא-" אל תדאגי ,את תורידי אתזה, היום תזללי, תאכלי כאוות נפשך, אל תדאגי מחר תתחילי דיאטה והכל ירד"-וכשאני מסתכלת במראה-אני רוצה לבכות-ואני לא מאמינה למראה עיניי שאני הגעתי למימדים כאלה-אני כועסת על עצמי!-כמה כמה אני אוכלת וזה כאילו שאני מחפה על ריגשות האשמה שלי-ע"י אכילה -טעות ענקית-וכל בוקר אני קמה ולצערי ויגוני הרב-אין שום שינוי חוץ מהשומנים-והבטן שפעם היית שטוחה- בולטת ,והתחת תופח, וזה כל כך מדכא שאני מפחדת להביט במראה... באמת אני לא ממש בקטעים של הבלוגים אבל תמיכה ממש ממש נחוצה ותעזור לי ה-מ-ו-ן..... בבקשה כל טיפ-עידוד,חיזוק באמת יוערך מכל הלב....
 וכל האנטי-אנורקסיה וכל החרא הזה תאמינו לי שנסיתי הרבה דיאטות-אבל לא עמדתי באפ'אחד מהם-אני יודעת שזה אשמתי כי אני חסרת-סבלנות אני מצפה לתוצאות מיידיות וכאשר אני תחילה ועובר שבוע ואין שינוי אני נשברת!!וברגע שהפה נפתח-אין דרך חזרה!-
אני יודעת שאם אני רוצה שמה שאני מתחילה עכשיו באמת יצליח אני חייבת לעבוד על הרצון שלי-להתגבר על התאווה-היצר-הפיתוי!-
 כי אני יודעת שכוח הרצון הוא הדבר היחיד שיעזור לי להחזיק מעמד ולהגיע להגשים את המטרה שלי-ואני אומרת לכם אני נחושה יותר מאי-פעם להגשים אותה!.... וכמובן התמיכה שלכם מאוד תועיל ותעזור!! אז בבקשה.... ותאמינו לי שהטפות מוזר לא יעזור! רק ידכאו ויהוו כביזבוז זמן משווע!-
אז כאן בעצם נפתח המסע שלי - המסע עם אנה-שעכשיו תהיהי החברה הכי טובה שלי!

 אני אהיה ואעדכן כאן כל יום לגבי המשקל, הכאב, הדיכאון,הסבל וכל מה שיכנס לפה שלי-הכל יתועד כאן...-מקווה שעוד תחזו בי מחייכת-כאשר אני אגיע למשקל המושלם-ואגשים את המטרה שלי בעזרת ה' וכמובן בעזרתכם-
ל> 49 קילו!!(הלוואי.הלוואאיי)

אז ככה... עכשיו ברגעים אלה אני נשקלת והמשקל ההתחלתי שלי הוא: ואני מאוד בושה בזזהה-
 59.1
והגובה שלי:1.61
והחלטתי בהשראת הבלוג הזה:http://israblog.co.il/blogread.asp?blog=546671&amp;year=2008&amp;month=10
אחרי שקראתי את כל התגובות והכל..
החלטתי להשתמש בשיטה של הצום היומי..
מבולבלים?!? ...
אז ככה.. ביום הראשון - יש צום של כ-24 שעות -צום הכוונה לשום דבר חוץ ממים זכים וטהורים!
ידוע כי זה החלק הקשה ביותר-הראשוני אני יודעת שטבעי שאהיהי חלשה-אבל אי חייבת להיות חזקה כי אני יודעת שרק ככה אני איגע לתוצאות ממשיות!! הבלוגרית הזאת שמכנה עצמה "איכסס פרה"-ממש נתנה לי השראה ומוטיבציה-תודה לך!
כי אני יודעת שאם היא הצליחה אז אין שום סיבה שאני לא! זהו-
הצעד הראשון שלי עם אנה הנחשקת...> אני מאוד מקווה שהיא תעזור לי להתגבר על התאווה,היצר,הפיתוי,הכאב,הסבל!
שאני יעמוד בצום הזה-אני צריכה לעמוד בו-אני ח-י-י-ב-ת!!

בבקשה דעו לכם כי התמיכה והעידוד והטיפים שלכם הם ממש נחוצים ומאוד עוזרים!
ומאוד יועיל לי לדבר עם אנשים עם "בעיה" כמו שלי והיחשף לשיטות אחרות ולאנות אחרות-
דעו שאני תמיד איתכם בכל מה שתרצו ולכל משקל והתוצאה שק תשאפו להגיע אליה!!
אחלו לי בהצלחה-> מחא מבטיחה לעדכן!!!
אנה....
אל תאכזבי אותי....

















נכתב על ידי , 26/10/2008 20:28  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי: 

בת: 31

ICQ: 331987067 

תמונה




149
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לPrO AnNaMy LoNg jOuRny... אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על PrO AnNaMy LoNg jOuRny... ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)