לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Eden.wana.be.skinny



כינוי: 

גיל: 28





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2008

הייתי מבולבלת , אבל הגעתי למסקנה וזהו .


טוב אני יודעת שלפני כמה ימים היה פה פוסט על זה שאני מפסיקה את הדיאטה והכל .

אבל כשכתבתי את זה הייתי כולי בקטע של : זהו עליתי קצת במשקל אני לא מסוגלת ,

אני קטנה מידי , אני לא יגבהה יותר אם אני לא יאכל , מותר לי , למה אני עושה את זה לעצמי ?

(זה היה אחרי טיול צופים מהנה שבו כל היום אכלתי , אבל גם הלכנו הרבה . אבל עדיין השמנתי כי אמרתי שאם אנחנו הולכים וזה אז מותר לאכול כמה שרוצים . מטומטמת )

אוקי . ככה חשבתי . אבל כשבאתי לאכול שוב שוקולד - הרגשתי בחילה .

הרגשתי שאולי בכל זאת אני יכולה לחזור ולרדת . אבל אני כל הזמן גם ממשיכה לסתור את עצמי ולהגיד לעצמי שאני קטנה מידי בשביל דיאטות .

אני כ"כ מבולבלת .

כל פעם באה עלי מחשבה אחרת , למה כן ולמה לא ,

למה אני צריכה לעשות את הדיאטה , למה היא מזיקה לי , למה היא יותר חשבוה ....

ונמאס לי !!!!!!פאקינג שיט נמאס לי .

אני לא יודעת ממש איך להסביר את זה אבל אני חושבת לעצמי שאם אני לא עושה את הדיאטה אז אני צריכה לאכול .

אז זהו שאם אני לא עושה דיאטה זה לא אומר שאני צריכה , זה אומר שאני יכולה .

אבל אני לא מסוגללת לחשוב ככה . ישלי מוח מעוות .

זה כזה מורכב . הלוואי והייתי יכולה להוציא את זה ולכתוב את זה פה , אבל אני פשוט לא מצליחה להסביר .

-כמה דקות של חשיבה -

והגעתי לדבר הכי קרוב שיסביר את מה שהולך אצלי בראש :

אני רוצה לעשות דיאטה אבל אני חושבת שזה יפגע בי אז כדי לנסות להוכיח לעצמי שאני לא עושה את הדיאטה אני אוכלת .

אבל אני בעצם עובדת על עצמי .

אז זהו , זה או דיאטה או לתחון ולהרגיש זוועה . אני בוחרת בדיאטה וזהו .

אני לא מסוגלת יותר זה או זה או זה , אין אמצע אצלי .

 

אני חוזרת לדיאטה

 

נ.ב

וכל הזמן שאני אומרת שאני קטנה מידי וזהש יפגע בי

זה כי אני רק בת 12 ואני גובההת וגודלת

וכמה שזה ימע מוזר וחלק מהאנשים יחשבו שאני מטומתמת שאני חוזרת לדיאטה

אפילו עוד לא קיבלתי מחזור ( אבל זה לא ימשך עוד הרבה זמן )

אבל תנו לי לחיות את החיים שלי כי ניסיתי אחרת ומסתבר שככה הכי טוב לי .

 

קלאודיה שוב . אין פשוט מדהימה .

 

אני אשמח לתגובות תומכות ולא לכאלה שבעד להפסיק את הדיאטה שוב .

 

 

 

 

נכתב על ידי , 4/11/2008 00:20  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





244

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לEden.wana.be.skinny אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Eden.wana.be.skinny ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)