לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אוטופיה



Avatarכינוי: 

בת: 29

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2012    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

10/2012

איך משיגים השראה?


 

אומנות זה תחום מעורער.

אני חולמת יום אחד להיות כשרונית כמו דאלי או מגריט ולהצליח לבטא את כל מה שחולף לי בנפש על פיסת בד בדרך כל כך יפה ובעלת משמעות. 

 

בגלל זה זה חלום, כי אני יודעת שזה לא יקרה אין לי את הכישורים בשביל זה.

אבל מידיי פעם אני אוהבת גם לשבת מול פיסת נייר ריקה ופשוט לחכות עד שמגיעה התגאלות שמובילה ליצירה מדהימה,

לאחרונה חלפו לי כל כך הרבה דברים בראש וניסיתי לבטא אותם על הפיסת נייר הזו, ופשוט לא הצלחתי כל פעם שניסיתי בסוף נכשלי, אני צריכה להיות מסוגלת להתגאות ביצירה שלי לאהוב כל פרט קטן שמופיע בה, אם זה לא מושלם מוחקים ומתחילים מהתחלה.

אני רוצה להתצליח כל כך, אני נכשלת בהרבה דברים מסביב, אני רוצה שיהיה לי את זה- הציור החבוי שנמצא לו במגירה שמסמל חלק מההצלחה האישית שלי.

תמיד אומרים שהאמנים המוצלחים הם המופרעים בעלי סיפורי רקע מעניינים שמביאים אותם ליידי ביטוי באומנות שלהם, אני כבר מופרעת בעלת סיפור רקע מעניין מכך לא אמור להיות משתמע שאני יכולה להיות גם אמנית טובה ?

יש כאלה שמשתמשים בסמים כדי לקבלת השראה יש כאלה שגם בהיפנוזה.. כל דרך שמצליחה לחדור לתת מודה,

אצלי מה שעבד זה מחסור שנות שינה מטורף ופינק פלויד באוזניים- דבר שהוביל ב3 בבוקר לתהליך ההיוולדות של ההצלחה הקטנה והפרטית שלי. 



איכות הצילום גרועה אבל במציאות הציור מקסים... 

נכתב על ידי , 30/10/2012 21:29  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




5,563
הבלוג משוייך לקטגוריות: 18 עד 21 , מתוסבכים , בריאות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל?!. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ?!. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)