לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אוטופיה



Avatarכינוי: 

בת: 29

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2012    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

12/2012

לפחות אין לו איידס


יום האיידס הבין לאומי היום, וזה אירוני לנוכח המידע שקיבלתי אתמול 

החודש זו תהיה שנה מאז שהתפצלו דרכינו...

זה היה כיתה יא', אני הייתי מתוסבכת ובודדה, בעלת בית גדול וריק ללא הורים למשך שבועיים,
הוא היה [ועדיין] סוג של זונה שניראת כל כך טוב ובדיוק נפרד מחברה שלו 
ידעתי שאם אני אתקשר, הסיכויי שהוא יגיד לי 'לא' מזערי.
צדקתי.
הלכתי אליו, כל הדרך הייתי מבולבלת לא ידעתי מה בדיוק הולך לקרות 
חצי שעה רק דיברנו, הוא רצה לדעת מה קרה פתאום שנזכרתי בו, 
למרות שהוא לא יודע שאף פעם לא שחכתי אותו מאז אותה פעם בכיתה י' בדיוק שנה לפני זה 
אבל ברגע שהעניינים התחממו ושפתיים נגעו בשפתיים, הבגדים ירדו כל כך מהר בלי ששמתי לב
חשבתי שיש לי גבול, אבל הוא נעשה מטושטש בסיטואציה, הכל היה ממש מהיר
שורה תחתונה לא היה מעורב קונדום בסיפור.

אף פעם לא חשבתי שיש לי איידס, 
אבל תמיד ידעתי שכדי ללכת להיבדק בכל זאת כי תכלס הוא דיי שרמוטה ואין לי מושג מה יש לו 
אתמול ראיתי אותו הוא היה שיכור מת, לא שאני הייתי פיכחת במיוחד...
ומשום מקום הוא אומר  "אל תדאגי אין לי איידס" , מוזר
אבל לפחות עכשיו אני יודעת.. 
 סקס בלי אהבה זו חוויה ריקנית, אבל כחוויה ריקנית - היא אחת המשובחות.
תהיו זהירים.. 



 

נכתב על ידי , 1/12/2012 19:25  
הקטע משוייך לנושא החם: יש לך קונדום?
14 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




5,563
הבלוג משוייך לקטגוריות: 18 עד 21 , מתוסבכים , בריאות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל?!. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ?!. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)