לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אוטופיה



Avatarכינוי: 

בת: 29

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2012    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

12/2012

Paris is always a good idea.


אני חייבת כבר לעזוב את המקום הזה.
אני חייבת לחזור לפריז, אני מרגישה כאילו זה הסם שלי.
פריז זו ההתמכרות שלי.
הכל טוב ויפה שיש רצון, רק חבל שאין כסף.

אבל לא משנה מה אני אצטרך לעשות, עד שאני אגמור את הלימודים אני אשיג את הכסף.
וברגע שאני יכולה אני עולה על מטוס ומתחפפת מפה לתקופה
עד שיגמר הכסף ובלית ברירה אני אצטרך לחזור, 
אבל גם כשאני אחזור לפחות יהיה לי את הזיכרון של חודשיים מפלאים בפריז שלי
ובואו לא נשכח את כל עניין הצבא, שגם בשבילו צריך לחזור... 
שבטח ימנע ממני לטוס עד הרגע בו אני אשתחרר

הכל פה כל כך לא מרגש אותי, בפריז כל האפשרויות פתוחות לפניי.
אני קמה בבוקר לריח קוראסונים טריים, מתלבשת, מתאפרת ועולה על אוטובוס למרכז העיר
בלי לדעת מה צופן היום שלי,
בשביל זה אני חייה. האפשרויות הלא מוגבלות האלה, זה מה שעושה לי טוב.

לא אחרי הפעם הראשונה, השנייה או החמש-עשרה,
פריז אף פעם לא נמאסת. 











 

נכתב על ידי , 12/12/2012 21:53  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




5,563
הבלוג משוייך לקטגוריות: 18 עד 21 , מתוסבכים , בריאות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל?!. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ?!. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)