לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אוטופיה



Avatarכינוי: 

בת: 29

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2013    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
2425262728  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

2/2013


חשבתי שאני בסדר, אבל אני לא בסדר.

ניסיתי לברוח, לשנות התנהגות, זה הצליח לזמן מסויים.. אבל זה הכל היה סתם אשליה

שום דבר לא השתפר, אני עדיין חושבת אותם דברים ובפנים מרגישה אותו דבר

אני לא רוצה לפגוש את הפסיכולוגית יותר היא לא עוזרת בכלום, אני מרגישה שאני מדברת סתם

כל מה שהיא מנסה לגרום לי להבין אני כבר יודעת ממזמן. היא פשוט מיותרת 

 

אני לא יודעת איך להגדיר מה שעובר עלי כרגע, אני מרגישה טיפה כאילו הלכתי לאיבוד,

אני יודעת מי אני, אבל בעצם אני לא יודעת..

אני מתישה את עצמי עם כל האנטי שיש לי בחיים עם כל הקיטורים, זה כל כך מתיש

וכשאני מסתכלת על מישהי שכל החיים שלה רק מחייכת שרה צוחקת אני חושבת לעצמי שזה לא נורמאלי

אבל בעצם אני פה הלא נורמאלית , זה מה שאני מתגאה בו לא ? שאני מיוחדת וכל השאר משעעמים

 

אני צריכה שבירת שגרה, אני לא יכולה פה יותר, אני חיה בבועה מודיעינית מזוייפת

אני רוצה לטוס מפה, לפריז.. ללונדון.. רק לטוס, לא להיות פה.

רע פה, המקום הזה שואב ממני את כל הכוחות, שונאת את העיר הזאת שונאת את הארץ הזאת

 

גם ככה אין לי אף אחד. אין לי שום בעיה לעבור ולהתנתק. אני רק צריכה את האמצעים לזה.

 



נכתב על ידי , 16/2/2013 13:46  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




5,563
הבלוג משוייך לקטגוריות: 18 עד 21 , מתוסבכים , בריאות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל?!. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ?!. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)