לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אוטופיה



Avatarכינוי: 

בת: 29

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2012    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

11/2012


אני במצב רוח טוב, ממש טוב, כרגע
לא בטוחה מדוע ולמה, אבל טוב לי. סוג של
שומעת לי את הגרין דיי באוזניים 

משתפר מיום ליום. שימשיך ככה.. מחכ לשישי
הולך להיות מטורף, הולך להיות פה Froject X 
400+ אנשים במקום אחד, אנחנו במקום מבודד
דברים כאלה לא קורים לעיתים קרובות.

  לפחות המסיבה הזו נתנה לו סיבה לבוא לעיר,
אני מתגעגעת אליו כל כך, הוא היחיד
הוא מבין אותי, הוא פגום הרבה יותר ממני ומיוסר
יותר טוב מכל פסיכולוג שאני אפגוש
הוא לא מודע לעוצמה שיש לו עלי, זה גובל בהערצה
אני צריכה לראות אותו, לדבר, להקשיב.
הוא הסם שלי. הרוסי הפואטי והמיוסר שלי.

אני מתגעגעת.

אני לא מסוגלת יותר, אני זקוקה לזה נואשות,
מחר אני קונה קופסא. 



נשמע לי קיצ'י כל כך, אבל נכון
זו משיכה יותר נפשית מפיזית, אני לא צריכה ממנו יותר מחיבוק. 
דביק כמו מרשמלו המשפט הזה 
נכתב על ידי , 28/11/2012 19:37  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



פסיכולוגית


אני מופתעת מזה, אבל זה באמת עזר הפסיכולוגית
למרות שאת כל הדברים שאמרתי לה, כבר אמרתי לעצמי מיליון פעם בראש
זה עשה משהו להגיד את הדברים בקול רם


.....
אוחח אמא כל כך חסרת רגישות !!
באה, נכנסת לחדר באמצא שאני כותבת את הפוסט
מתחילה לשאול איך היה אצל הפסיכולוגית
אז אני מספרת.. בכל זאת אני מנסה לפתור את בעיית החוסר שיתוף שלי
ושורה תחתונה מה היא אומרת, "בגלל זה את הולכת לאיש מקצוע שיעזור לך לשנות את ההתנהגות שלך" בנימה ביקורתית
פאק אמא לפחות תעשי את עצמך כאילו את מבינה את הקשיים שעוברים עלי ! 


 אני מתכוונת לעבוד על זה, אני מתכוונת לעשות שינוי
הכל כבר מעיק עלי ואני לא עומדת בזה יותר, זה רק פוגע בי 




 
נכתב על ידי , 26/11/2012 20:40  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




25/11/12
סלט (71 קל') 
מעדן 'תענוג שוקולד' (60 קל')
[מצב דכאוני גורם לחוסר תיאבון, מתברר]

התמוטטתי נפשית בשבת 
אני הולכת מחר לפסיכולוגית,
אני לא יודעת למה לצפות, אני לא יודעת אם זה בכלל יעזור במשהו...
וממה לעזאזל להתחיל ?

אני רוצה סגירה, אבל לא. אסור.
אבל אני כל כך רוצה...
 
 





נכתב על ידי , 26/11/2012 17:07  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

5,563
הבלוג משוייך לקטגוריות: 18 עד 21 , מתוסבכים , בריאות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל?!. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ?!. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)