לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אוטופיה



Avatarכינוי: 

בת: 29

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2013    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

3/2013

בשבילי זה רק המשך של הלילה


השעה 5 בבוקר, הפינק פלוייד באוזניים עושה את העבודה... אי אפשר להישאר אדישים לקרייזי דיימונז

אחרי יום של רגשות מעורבבים, ויותר מידיי חיפוש אחרי ניתוח נפשי...

מצב אופטימלי צריך לעשות עם זה משהו, ליצור משהו, לבטא...

 

 

7:15: מי צריך לישון בכלל? ממשיכים ליצור..

כל הידיים מלאות אקריליק, וכל הראש מלא מחשבות

באוזניים כבר מתנגן לו האלבום פינק פלוייד הרביעי

 




איכות לא משהו.. אבל אילו התוצאות אחרי לילה ללא שינה ונפש מעורערת
הכל פה סימלי עבורי. כל פרט ופרט

נכתב על ידי , 30/3/2013 07:20  
17 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



מחפשת קשר


 

מחפשת קשר בין הפרעות אכילה להפרעת אישיות נרקיסיסטית

אני ממש אובססיבית למצוא קשר.




עריכה: כל היום הייתי בהרגשה של לא בא לי לדבר עם אנשים, לא בא לי לפגוש אף אחד
אבל יצאתי בכל זאת.. איך שירדתי מאוטו פגשתי את החבר שעכשיו הוא הX

חד וחלק 10 שניות.. זה לא עובד, חבל, אבל זה המצב, וככה זה נגמר.

סיפרתי לו כבר על התחלה שאני מאוחנת כבעלת אישיות נרקיסיטית עם נטייה לגבוליות, שאלתי אם באיזשהו שלב זה עניין אותו אם הוא בדק לגביי זה, מזה בכלל אומר; התשובה הייתה לא. זה בכלל לא עיניין אותו

הערב המשיך,כל הערב הייתי באופוריה, היה לי כיף, הרגשתי טוב, כאילו הייתי בסטלה טבעית בלי טיפת אלכוהול בדם

קפצתי על הטרמפולינה, למעלה למטה למעלה למטה, כאילו אין דאגות בחיים, רק הנאה.

עכשיו אני פה לבד במיטה, כותבת... מסוקרנת עם איזה מצב רוח אתעורר מחר,

אני משוחררת.

נכתב על ידי , 29/3/2013 03:55  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



שחרר אותי


אני לא מאמינה שעדיין לא נפגשנו, כמה זמן אפשר למרוח את זה?!

מבחינתי אנחנו כבר לא ביחד.

אני רק צריכה להיפגש אותו כבר להפוך את זה ל"רשמי" כדי שמבחינה מוסרית זה יהיה מקובל

אני רוצה כבר לצאת, לפגוש מישהו חדש.. או ישן... מי יודע

שחרר.





Totally awesome.

 

נכתב על ידי , 27/3/2013 01:15  
9 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

5,563
הבלוג משוייך לקטגוריות: 18 עד 21 , מתוסבכים , בריאות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל?!. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ?!. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)