לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

כמו רוח, שותקת.



Avatarכינוי:  פשוט נערה.

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2008

תמיד יהיה טוב. אני בטוחה:)


 

" זה שוב הגשם הראשון
מנגן שירו על החלון
מזכיר לי את החורף שעבר ,
התחבקנו כשהיה אז קר... "


 

מישהו ממכם מוכן להסביר, למה הוא לא יוצא לי מהראש ומהלב?

מה לא ניסיתי לעשות..

להתחיל משהו עם מישהו אחר, לצאת.. הכל, פשוט הכל.

אבל הוא תקוע לו שם בלב שלי, כמו אבן.. לא זז :\

אז כן, אני אוהבת אותו. אוהבת כמו שלא אהבתי בחיי.

כמה אני יכולה כבר להבטיח לעצמי שיהיה טוב?

אני מתמרמרת לכם פה, כמו איזה זקנה בת 80. נמאס.

תכלס? אני בתקופה הכי יפה בחיים שלי,

ואני לא רוצה להיות עצובה בזמן הזה.

פשוט לא.

אני מבטיחה לעצמי, שמעכשיו, אני כל הזמן מחייכת.

גם כשרע, גם כשעצוב, גם כשקשה - אני מחייכת.

ואף אחד, אבל - א ף  א ח ד לא יוריד לי את החיוך מהפנים.

ועכשיו? אני בטוחה שתמיד יהיה טוב

נכתב על ידי פשוט נערה. , 2/11/2008 15:29  
11 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של עדי ב-31/5/2009 11:42
 



נמאס לי.


נמאס לי מהיחס הזה.

נמאס לי מהאנשים הצבועים האלה.

נמאס לי מהלימודים הקשים.

נמאס לי מהמורות הרעות והממורמרות.

נמאס לי מהציונים הנמוכים.

נמאס לי מהאמא הזאת.

נמאס לי להתגעגע ולבכות.

נמאס לי מעצמי.

נמאס לי לקום כל בוקר.

נמאס לי לחיות.

לא יהיה טוב. כבר לא.

נכתב על ידי פשוט נערה. , 1/11/2008 19:03  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של פשוט נערה. ב-2/11/2008 15:07
 





413
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לפשוט נערה. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על פשוט נערה. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)