לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

בלוג של ילדה שחולה על חתולים!


בלוג של ילדה שחולה על חתולים!

Avatarכינוי:  חתלתולה ישנונית

בת: 27

תמונה



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2009    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

2/2009


מללללללללללא זמן שלא עדכנתי...

לא היה מה לכתוב...

טוב..

הורדתי את כל ה235 תמונות שלי מהפלאפון ואני אשים תמונות מתערוכת כלבים שהייתה

בערד ומתערוכת חתולים שהייתה בתל-אביב....-


סקוטיש-פולד


שמן כמו הבעלים שלו.....


נרדם על הניילון..חמוד..


נכון שהוא בונבון?!


אין עליהם!!


צ'ארלי שלי גמד לידו..


כן כן!זה חתול!!


תמונה מדהימה!


חתול בנגלי..

ותמונות מתערוכת הכלבים-


מסטיף..


סתם בובון..


פששששששש...השקיעו!


סיני מצוייץ..הם בכוונה בלי שיער..ככה זה..

 

אני לא מוצאת עוד תמונות נורמליות..

הייתה לנו התרמה היום....

היה כיף...

אספנו 187.4 שקלים!

נחמד..

השבוע צ'ארלי לא הרגיש טוב..

מסכן..

הוא נראה כאילו הוא עומד למות!!!!

אבל הוא ויתר על אחת מהנשמות שלו והוא חי איתנו כיום!=]

לקחתי בלון ומילאתי אותו במים וזה מזה כיף!!

יש לנו מחר[יום חמישי] מבחן באנגלית ואם אני לא אקבל בו יותר מ-90 אמא שלי תחרים לי את הפלאפון!!!!!!!!!!!מגעילה!

יש לי אופניים חדשות..

הייתה לי תעודה יחסית בסדר...

אני הולכת לישון...אז בי בינתיים..

שרון שצ'ארלי שלה כמעט מת.. 









   

נכתב על ידי חתלתולה ישנונית , 11/2/2009 21:07  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של חתלתולה ישנונית ב-24/2/2009 13:49
 





643
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18 , משוגעים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לחתלתולה ישנונית אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על חתלתולה ישנונית ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)