לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי:  ?who, me

בת: 30




הבלוגים הקבועים שלי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2015    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

6/2015

בלוגיה.


ניסיתי בעבר לפתוח בלוג בוורדפרס כי כמו להרבה ישראבלוגרים, גם לי היו דרמות עם חברות שעלו על בלוגים שלא רציתי שיעלו עליהם, פשוט לא מהנה לכתוב שם. זה נחמד שהבלוג שם יפה יותר כי יש עיצובים מוכנים מראש (שאי אפשר לשנות להם את הצבע בלי לשלם כסף, אז כותבים בידיעה שקיימים אי שם עוד כמה בלוגים עם אותו עיצוב בדיוק), אבל אין שם עמוד ראשי שיגיד ש"הנה עדכנתי, בואו כנסו ותעשו עם זה משהו" או עמוד ראשי שיגיד "הי, הנה משהו שאולי תרצי לקרוא" וזה זין רציני. כלומר יש כל כך הרבה יתרונות לישראבלוג על פני אתרי הענק האלה. גם עמוד הניהול מסורבל. ובשביל להגיע לבלוג עצמו מעמוד העריכה, צריך ללחוץ על יותר מקישור אחד ככה שכבר עדיף פשוט לכתוב בשורת הכתובות את כתובת הבלוג וזהו (או שאני מפספסת כפתור קסם?).

 

על פניו נראה כי אם פשוט נכתוב האתר ימשיך להתקיים, כלומר, נענע לא טורחים לסגור סגירה סגירתית, נראה שהם סתם לא רוצים לתחזק יותר. מצד אחד זה אחלה ומצד שני אני תוהה כמה זמן ישראבלוג יכול לפעול ללא תחזוק כלל.

 

ביום שני נפגשתי עם אריק וסיפרתי לו על התסכול שלי עם מה שקורה עכשיו לישראבלוג, הוא זרק אחר כך 'למה שלא תפתחי אתר כזה בעצמך?' וזה יהיה שקר להגיד שלא חשבתי על הרעיון הזה לפני כן, כמובן ששמתי על השתק כי חלל זה כיוון גדול מספיק לבדו.

 

בכל מקרה אחרי שפיתחנו את השיחה החלטתי לבדוק את העליות לעניין, מאחר וזה לא אתר של עסק אלא עסק בפני עצמו (חשבתי על העסקת עובדים והכל), האתר עצמו הוא לכאורה הגרושים (גרושים שערכם מאד, אבל מאד גדול) וכל הנלווים זה עוד סכומי עתק (שאין לי אבל אני בטוחה שיש אי שם משקיעים שישקיעו באתר בלוגים כזה). החלטתי להתייעץ עם אבא כי לבנאדם יש בין היתר תואר במנהל עסקים, רציתי לדעת עד כמה זה מופרך, באתי אליו עם שרטוטים ורשמים מהמיני מחקר שביצעתי על עלויות ודברים שצריך לעשות בשלבים. בסופו של דבר הוא אמר שזה לא מופרך, אבל. 

 

ידעתי שה'אבל' יגיע, במהלך השיחה הגענו למסקנה שאני צריכה ידע בתכנות, בשיווק ובמנהל עסקים, עם התמקדות קלה במשאבי אנוש על מנת לפתוח בעסק כזה באמת כמו שצריך. אני כמובן יכולה לעשות את כל זה בשרלטנות, משהו שיקח פחות זמן אבל יהיה בהתאם פחות אפקטיבי (אולי).

 

בשורה התחתונה החלטתי לא ללכת על זה.

 

פשוט בא לי להמשיך לכתוב במקום כזה...

 

חזרתי לשיער אדום, זה משהו שרציתי לעשות כבר לפני שנתיים אבל השיער שלי היה חולה מדי מהבלונד. על כל פנים, כמעט כל צביעה/תספורת שעשיתי הייתה כל פעם אצל מישהו אחר, לא בכוונה, פשוט עד שהחלטתי להשתקע על ספר/ית מסוימ/ת הם החליטו לשנות כיוון בחיים.

בקיצור מצאתי ספר במושב, דקה הליכה מהבית הבנאדם הגיע לתוצאה מושלמת והמחיר ממש סבבה, הוא גם היה מקסים. אמן שלא יחליט לשנות כיוון בחיים.

 

לא זוכרת אם כתבתי אבל התפטרתי, זה לא מנט טו בי, מה לעשות. עכשיו התפנה זמן ללמוד למבחן ולכתוב כאן יותר.

 

עוד שבועיים אריק ואני טסים לפסטיבל רוק וורכטר וממש בא לי כבר שיעברו השבועיים האלו, יהיו שם כל כך הרבה אמנים שווים שבא לי לראות. גם בא לי לראות את מארון 5 ואת בון ג'ובי אבל לזה כבר אין לי כסף.עצוב

 

יש לי בחילה וזה לא נחמד. מעבר לזה אני פנאן, המצב לא בשמים אבל הוא גם לא עגום.

 

שקדקול

זה די בסדר גמור ככה אפילו.

נכתב על ידי ?who, me , 12/6/2015 10:46  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ?who, me ב-13/6/2015 13:27



36,140
הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 18 עד 21
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל?who, me אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ?who, me ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)