לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי:  ?who, me

בת: 30




הבלוגים הקבועים שלי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2015    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

9/2015

21.


בשבועיים האחרונים הגעתי למסקנה שאני זקוקה נואשות לרכב, כסף וקצת זמן לפנאי ולמידה של דברים שהם סתם לכיף. מפה לשם אני דוחה מחר את הסמסטר הקרוב בסמסטר אחד. מאחר וכבר יש לי את הספרים של הקורסים אוכל בין היתר ללמוד לקראת הסמסטר ולהשיג סוג של יתרון (איכשהו תמיד אני יכולה להשיג יתרון ואני בכל זאת לא עושה את זה, אז אמן).

 

בשבוע שעבר קניתי מתנות לחג ברשת חנויות ספרים, השיחות עם המוכרות די זרמו והחלטתי לשאול אם מחפשים אצלן עובדים על הדרך, למרות שבכל הפעמים האחרונות שבדקתי הטיימינג היה גרוע. בכל מקרה העובדת שאותה שאלתי את השאלה השיבה לי בשאלה אם יש לי קורות חיים. כשאמרתי לה שאין לי עליי היא אמרה שחבל כי ביום שלמחרת עושים ראיונות עבודה. למרות זאת העובדת המקסימה לא אמרה נואש ואמרה שהיא תתקשר מאוחר יותר למנהלת לשאול אותה אם אני יכולה לבוא כי, ואני מצטטת, "נראה שיש לך ראש טוב!".

למחרת הגעתי לראיון עבודה, עכשיו אין לי ניסיון במכירות אז הסימולציה הייתה רק בסדר, משום מה שכחתי את כל שמות הסופרים הישראליים שאני מכירה אבל שלפתי מלא שמות של ספרים וסופרים בלעז, נראה לי שזה די הציל את עניין חוסר הניסיון בקטע של השאלות שלא נשאלו והיו צריכות להשאל. המראיינת אמרה שהיא תזמן אותי לראיון נוסף עם מנהל המחוז (כי ככה העניינים עובדים מסתבר) ואז הם יחליטו יחד.

 

היה לי יום הולדת לפני שלושה ימים, הלכתי למצפה הכוכבים בגבעתיים וראיתי את שבתאי והירח שלו (הם נראו כל כך קטנים וקושקושונים), תכננתי לראות הרצאה על החללית-טלסקופ-לווין גאיה שנשלחה ב2013 לחלל כדי לחולל שינוי אבל התברר שהיא מתחילה חצי שעה מאוחר יותר ממה שנקבע מראש והייתי צריכה להספיק להגיע להופעה של רד בנד עם אריק בערך שנייה אחרי ההרצאה, אז ויתרתי בצער רב. ההופעה של רד הייתה אחלה בחלה (נו לא לשפוט אותי בבקשה).

 

לאחר מכן הגענו לביתו של אריק, ראינו את ההיסטוריה של העולם חלק 1, זללנו גלידה ושתינו בירה.

 

בערב שלאחר מכן יצאתי עם טלי לפאב שעוד לא היינו בו כי לא הצלחנו למצוא את הפאב עם הצ'יפס המוצלח (גם היה יחסית מוקדם אז קיווינו שאולי הפעם גם נספיק לראות הופעה שם). זה סוכם כהצלחה, אנשים רנדומלים הרימו צ'ייסרים לכבוד יום ההולדת שלי, הברמנים היו ממש מגניבים וגם הביאו לי זיקוק.  

 


 

שקדקול

שנזכה לשנה הבאה, כי 22 נשמע לי כמו גיל מגניב.

נכתב על ידי ?who, me , 20/9/2015 12:35  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ?who, me ב-20/9/2015 18:33



36,139
הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 18 עד 21
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל?who, me אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ?who, me ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)