לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי:  ?who, me

בת: 30




הבלוגים הקבועים שלי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2015    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

10/2015

אז מה ככה


נכון הבור מלפני כמה פוסטים? אז אנחנו יוצאים עכשיו. הוא גם לא כזה בור כמו שחשבתי, הוא סתם מתנהג כמו אחד. תקופה סבבה, מקבלת רכילויות בעבודה מהעובדים הקיימים, מנסה לא להכנס לדרמות האלו בעצמי. רכילויות זה כיף! בואו ורכלו איתי!

 

לדחות את הסמסטר התברר כסיפור לא יקר כפי שחשבתי, אז דחיתי, עכשיו אוכל ללמוד למבחנים בשלוות נפש. נרשמתי למבחן הפטור באנגלית, מקווה שאספיק לסיים ללמוד לחדו"א וזהו למעשה.

ממשיכה לאגור כתבות ולראות הרצאות על החלל. וולפי הראה לי משחק ממש מגניב על החלל אחרי שניטרלנו כמה פצצות בקיפ טוקינג. שוקלת להוריד אותו ולהפוך לאקספלורר.

 

בואו נדבר על girly things! אני מנסה לגדל ציפורניים כבר חיים שלמים, קניתי מחזק ציפורניים לאחרונה כי אני יותר גרועה מכוססי הציפורניים - אני קורעת אותן בידיים ולא בשיניים. הסיבה לכך שאני יכולה לקרוע אותן בקלות ובפנאן (זה כל כך כיף שזה יושב לי על המצפון) זה כי הן חלשות (כתוצאה מקריעה, כתוצאה מחולשה וחוזר חלילה). אז עכשיו אני מורחת מחזק אחת לכמה ימים באובססיביות. אני אופטימית ונחושה, זה מה שחשוב. בסוף התהליך, כשהציפורן הכי קצרה שלי תהיה ארוכה דיה (איכשהו אני צופה שהן לא יהיו שוות בגודלן) אלך לעשות מניקור אצל המניקוריסטית הקבועה שלי, שבכל פעם כשאני מגיעה אני בוכה לה כשהיא מקצרת לי את כל הציפורניים בגלל ציפורן אחת שלא התאפקתי וקרעתי לה את האמ-אמא יום קודם.

לאבלי.((((:

 

אני מקווה שאשיג רכב בחצי שנה הקרובה כי נמאס לי מאוטובוסים וסינג'ורים.

 

שעת סיפור: אתמול התרחש הסשן השלישי והלא-אחרון של הקעקוע על חלל שלי (באזור בגוף שבו הכי כואב לי להתקעקע לפי מה שידוע לי עד כה - השכם) ומיד לאחר מכן הייתי צריכה ללכת לעבודה. בעבודה אחת העובדות עברה לידי ופתאום נתנה לי צ'אפחה - בדיוק איפה שהקעקוע!!!! בתזוווו- 

 

וואלה שום דבר מרגש, עוד פוסט סתמי לאוסף. מה נשמע אצלכם חבר'ה?

 

שקדקול

אל תייבשו אותי, חמודים

נכתב על ידי ?who, me , 27/10/2015 09:56  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ?who, me ב-29/10/2015 19:16



36,138
הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 18 עד 21
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל?who, me אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ?who, me ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)