לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

ישראבלינק ~ IsraBlink


ישראבלינק-בלוג בלינקים ועזרים,שווה כניסה. D:

Avatarכינוי:  לונה מנהלת ישראבלינק D;

בת: 29





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


4/2009

כ-ל ההזמנות+2 השלמות חדשות+פרסים מהספיישל+מבצע+פיקסלים


הפעם לקח לי ממש מעט זמן עד שעידכנתי נכון  ?

טוב אז היום בפוסט יהיו לנו:

ההזמנות שלכם

2 השלמות חדשות

כל הפרסים מהספיישל של הפוסט הקודם

מבצע חדש

ופיקסלים מתוקים ביותר

 

אז קדימה:

 

ההזמנות:

 


  

הפיקסל שבחרת לא ממש מתאים לסגנון צבעוני כי הוא ברובו חום אז הכנתי לך שתי דוגמאות של צבעוני,אחת באמת צבעונית ואחת מותאמת לפיקסל:



 


 

פרסים מהספיישל:

 

טוב אז אני נורא שמחה שהשתתפתם בספיישל והנה הפרסים:

(בכמה יש מישהי הגיבה ללא שם ככה שלא יכולתי להכין לה פרס,אם את רוצה את הפרס שלך תגיבי לי בבקשה תגובה מאומתת)







פיקסלים:

הפעם הבאתי לכם פיקסלים של יצורים ממש חמודים:

 

   



     

השלמות:

הפעם הבאתי 2 השלמות שאני הכנתי

אז אתם מוזמנים להזמין

1.
אינסוף תווים.

2.

אינסוף תווים.

 

ועכשיו לסיום,מבצע:

 המבצע נגמר!!

1.תפוס

2.תפוס

3.תפוס

4.תפוס

5.תפוס

6.תפוס

אוקיי זהו כאן נגמר הפוסט,

אני מקווה שאהבתם כי באמת שממש השקעתי

תזמינו בלינקים ותגיבו

נכתב על ידי לונה מנהלת ישראבלינק D; , 5/4/2009 15:01  
86 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של i'ts Euge bitch . ב-1/3/2010 00:04
 



ספיישל משחקים+פרסים שווים במיוחד


היי הנה אני שוב מעדכנת D:

הכנתי לכם ספיישל משחקים עם כל מיני משחקים שווים ופרסים שווים עוד יותר

 

אז בואו נתחיל:

 

כמה יש: (לכל אחד מותר לפתור תמונה אחת)

 

 

כמה כוכבים צהובים יש?

כמה כוכבים כתומים יש?

 

כמה איקסים כחולים יש?

כמה איקסים בצבע תכלת יש?

 

 

כמה ילדות ורודות יש?

כמה ילדות אדומות יש?

 

כמה לבבות כחולים יש?

כמה לבבות ירוקים יש?

 

 

מבצע אהבה ^^ :

המבצע נגמר

1.

 

2.

 

3.

 

4.

 

5.

 

6.

 

 

בסיסים להשלמה:

לא אני הכנתי את הבסיסים אבל את הכתב אני מכינה.

בהמשך יופיעו גם בסיסים שאני הכנתי ..

 

1.

אפשר להזמין בין 4 ל-8 תווים.

2.

אפשר להזמין בין 4 ל-8 תווים.

 

 *אם אני אראה שיש ביקוש למשחקים אני אוסיף עוד.

 

בפוסט החזרה אף אחד לא הזמין בלינקים וזה מאוד מצער

תזמינו!!

באמת שזה כדאי

 

עד כאן להפעם,

תירשמו למשחקים ותזמינו בלינקים

אוהבת לונה.

נכתב על ידי לונה מנהלת ישראבלינק D; , 3/4/2009 22:56  
34 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Secret H&D ב-18/5/2009 20:56
 





7,533
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , יצירתיות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ללונה מנהלת ישראבלינק D; אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על לונה מנהלת ישראבלינק D; ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)