לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

בסוף יהיה טוב...


"יהיה לנו טוב, יהיה לנו טוב, אם רק נישא תפילה קטנה אל השמים.."


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2012    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

5/2012

וזה עצוב שלהחזיר ציוד אפשר לא געגוע..


אז נכון, הבטחתי שאני לא מתעסקת בזה כל היום. ולא חושבת על זה יותר.

אבל זה גדול עליי.

אני מעודדת אותך ואומרת לך שהכל בסדר והכל יהיה בסדר- אבל בפנים אני לא באמת מאמינה בזה.

רע לי כל כך.

ואני עצובה.

הכי עצובה בעולם.

וכועסת. ממש כועסת.

משתדלת כל כך לא לבכות לידך כי אני יודעת שתוך שניה גם אתה תתחיל..

אני יודעת שברגע שאני אתחיל לבכות שוב נישבר שנינו ולא נישן כל הלילה.

אז אני מנסה להיות חזקה ואתה שואל אותי מאיפה הכוחות-

ואני לא רוצה לבכות ולהגיד לך שאין בי שום כוחות,אני מותשת וחלשה ובא לי לא לצאת מהמיטה כל השנה.

אבל אני מוצאת כוחות בגללך. כי אני לא רוצה שתהיה עצוב ושתשקע בזה.

מנסה להתאפס ולאסוף הכל ולבכות רק לבד בשקט בשירותים.

שלא תשמע. שלא תדע.

 

זכותי להתאבל. זה העובר שלי שהלך.

לא הספקנו אפילו להיפרד. לא הספקתי לדעת מה הוא- בן? בת?

וכבר היו כל כך הרבה מחשבות- עליו. עלינו- אבא ואמא.

ופינטזנו.

כמה שפינטזנו.

איך נקרא לו, מה הוא ילבש, איפה הוא ילמד, עם מי הוא יתחתן.

הקנטנו אחד את השני- את מי הוא יאהב יותר.

 

ופתאום, מלא דם ובכי ואין כבר הריון.

נשארו רק הכאבים.

וזה קשה. ממש ממש קשה.

כבר דמיינו את עצמנו הורים ושוב החלום מתפורר...

 

כל כך רציתי את הילד הזה. את הילד שלי!!!!!

ואני לא מצליחה להבין למה!

מה עשיתי לא בסדר, איפה טעיתי.

איך יכול להיות שיום לפני הכל בסדר, ראינו אותו והיה לו דופק,האחות אמרה שהכל תקין.

ואיך אחרי פחות מ24 שעות אני מעירה אותך בוכה ומדממת. ואנחנו מוצאים את עצמנו בבית חולים.

 

לא ככה תיכננתי לצאת מהבית חולים, רציתי לצאת עם ילד משלי. עם חיוך.

לא עם טישו ביד ועיניים נפוחות.

 

אני מתגעגעת אליו.

מתגעגעת לעובר שלי.

מתגעגעת לחיוך שהיה לנו על הפרצוף כל בדיקה.

מתגעגעת אפילו לבחילות,לכאבי ראש,לצרבות.

מוכנה לסבול הכל! הכל! רק להיות אמא...

 

נכתב על ידי , 14/5/2012 14:05  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי: 

מין: נקבה




615
הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , דת , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לטוב בסדר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על טוב בסדר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)